Una biblioteca pagata è cum'è impresa privata, perchè ùn esistenu ancu?

Libreria

Una notte senza sonnu è senza dorme un minutu vi dà pensà assai è pensà à centinaie di prughjetti diversi. Versu 5 ore di mane è mentre stavu navigendu nantu à a rete di parechje pagine web nantu à i libri, mi sò fermatu à pensà Perchè cum'è esistenu i magazini video, ùn ci hè ancu una biblioteca privata à pagamentu induve puderete affittà libri per una certa quantità di soldi..

Hè vera chì, à menu chì i libri assai interessanti sianu pruposti, averebbe assai pocu avvene postu chì e bibliuteche pubbliche offrenu u listessu serviziu è ancu in modu gratuitu è ​​alcune piattaforme numeriche permettenu di abbonassi una basa mensile per un importu chì ùn supere micca i 10 euro è voi Permettenu di leghje quanti libri chì vulete.

Ma mi pare stranu cun a quantità di imprese assurde chì sò state aperte in l'ultimi tempi chì nimu ùn hà capitu un "Libreria" o in una bibliuteca privata, per ùn dà à questa impresa nomi strani.

Forse, per mancanza di sonnu, aghju "disegnatu" l'idea; un grande locu, pienu di scaffali è assai in u stilu d'oghje cù tavule per beie caffè o tuttu ciò chì li vene in mente. I libri in ogni locu pronti per u prestitu, chì seranu di dui tippi, quellu à bon pattu cù u quale puderete pusà à leghje u libru à e tavule di u recintu è u ligeramente più caru chì secondu ciò chì vulete pagà vi permette di piglià u libru in casa vostra.

E critiche è i rimproveri apprezzeraghju se li piazzessi liberamente in i cummenti di stu post, ma se avemu vistu apre centinaie di magazini di sigarette elettroniche, di potas chì prumettenu di cucinà solu o di stuvigli inutili per a cucina, Perchè ùn ci pò esse un "club di libri" o una biblioteca privata?.

Cum'è l'aghju dettu nanzu, spergu u vostru parè ancu s'ella hè per ride di mè o rimpruverà mi l'idee, ancu s'e sò guasi sicura chì à certi di quelli chì leghjenu st'articulu li piacerà l'idea è cum'è a turnaraghju in u so capu, ma sfurtunatamente serà difficiule di realizallu postu chì ci sò tempi cattivi da inventà è intraprende.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

15 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Diana dijo

    Articulu assai bonu è bona idea. Cum'è bibliotecariu è documentariu per anni sò cunvintu chì a ghjente ùn capisce micca chì l'infurmazioni sò pagate. Veju bè a vostra idea per una furmazione speciale.

  2.   l0ck0 dijo

    e persone ùn vanu micca à u publicu cun elli sò liberi di pagà hehehehe

    1.    Villamandos dijo

      Cattivi abitudini ...

  3.   Azalea dijo

    Credu chì ùn esiste micca basicamente perchè richiede assai spaziu.
    S'ellu si trattava di una libreria specializata in un sughjettu specificu, seria più prubabile di riunisce membri. Ancu se ghjunghje à menu publicu. Per esempiu. U libru di u club di orrore. È sempre, a quantità di materiale hè abbastanza impurtante.
    Averebbe da offre qualcosa chì ùn pudianu micca truvà in u cunfortu di e so case. Cose difficiule.

  4.   Alex C. Vicuna (@AlexDubsar) dijo

    bè hè qualcosa di diversu ma simile à tempu, hè una biblioteca privata chì funziona cum'è una publica: http://www.profetica.com.mx/

  5.   elea dijo

    Circa dui anni fà, una cunniscenza m'hà dettu in passaghju. Crea una biblioteca induve puderete prestà libri per una piccula tassa. Pensu chì si puderia fà. U peghju hè chì muntallu costerebbe assai soldi. Ancu s'ellu hè veru chì ci serianu prublemi di spaziu, precisamente per questa ragione garantite una raccolta documentaria di alta qualità, postu chì a purga è l'acquistu devenu passà per filtri d'attualità è di qualità assai alta è a raccolta seria rinnovata assai spessu. A cosa bona di stu tippu di impresa hè chì ghjunghjeriate à i vostri clienti in una manera assai più diretta è persunale chè in una biblioteca publica induve i bibliutecarii ùn cunnoscenu micca personalmente a grande maggioranza di i so utilizatori.
    Se mai una impresa cusì hè stata creata, mi scriveraghju senza pensà à duie volte.
    Credu sinceramente chì hè una bella idea, se pudete ancu offre altri servizii extra chì ùn avete micca in casa vostra o in una biblioteca publica inseme; Vale à dì, un divanu, una poltrona o un divanu cunfortevule induve si pò leghje (si pò avè in casa) è u silenziu chì una biblioteca vi garantisce, ma micca sempre a vostra casa è l'ambienti.
    Avissi da principià una impresa cusì sì puderia.

  6.   Daniela Solis dijo

    Travagliu in una biblioteca universitaria privata, è ci sò studienti di altre università private chì venenu quì perchè e so sò da pienghje è sto cuncependu una associazione o club d'amichi di a biblioteca, in cui l'utenti esterni donanu una certa quantità di libri (ovviamente tituli chì dumandemu) è ponu accede à a biblioteca per un annu sanu .... L'ides ùn sona micca cusì pazzu, nò? seria un benefiziu mutuale

  7.   Monica Vitoria dijo

    Mi pare una idea assai bona, in fatti mi hè ancu accaduta è hè per quessa chì a vostra publicazione hè surtita quandu aghju cercatu informazioni nantu à Google. U prublema hè chì i libri stessi ùn sò micca affari, in particulare in questu paese. Cù tanta biblioteca publica, sarebbe difficiule di truvà persone disposte à pagà l'affittu per un libru. Hè ancu vera chì i publichi lascianu assai à desiderà è anu pochi volumi. Credu chì duvete andà oltre è offre libri chì sò difficili da truvà o assai specifici per chì a ghjente sia incuraghjita

  8.   inaki dijo

    Mi pare una bella idea. Mi ci hè vulsutu più tempu per capì, ma ùn aghju micca vistu chì durante stu tempu chì qualcosa di simile sia apparsu è i miglioramenti ponu sempre esse pruposti. Invitu chiunque voglia inizià una impresa cù sta idea à cuntattami: igcueca@gmail.com per cunnosce è vede se pudemu cumplementà l'altri prufessionalmente.

  9.   inaki dijo

    Mi pare una bella idea. Mi ci hè vulsutu più tempu per capì è ancu circà nantu à Internet sò finitu quì. Ùn aghju micca vistu chì durante questu tempu qualcosa cum'è ciò chì avemu discuttu hè apparutu è miglioramenti ponu sempre esse pruposti. Invitu chiunque voglia inizià una impresa cù sta idea à cuntattami: igcueca@gmail.com per cunnosce è vede se pudemu cumplementà l'altri prufessionalmente.

  10.   Melchor ndong dijo

    Hello,

    L'idea hè bona, basta à andà à Google per documentà un pocu nantu à i piani d'affari di a biblioteca è cumu si pò innuvà cù tutta a tecnulugia dispunibile. (scaricate trà 4 à 8 libri nantu à u sughjettu, fideli à tutti, più sò fonti nantu à un tema unicu megliu, uttene più idee per fà lu bè è aumentà a visione di u vostru sognu), se avete u tempu ancu leghje nantu à l'affari publicità da e rete suciale.

    Alcuni aspetti chjave (situate i vostri clienti in bisognu, analizate cumu u vostru serviziu o attività pò migliurà o soddisfà megliu a so necessità à un prezzu accessibile)

    In breve, pensu chì oghje ci sò parechje opportunità dispunibuli per i sapienti, basta à andà per i vostri sogni.

    E pensu chì avemu parechji mezi per questu: l'internet. Cù un clicu avete accessu à parechji libri è autobiografie di quelli riesciuti chì anu esistutu finu à oghje, da l'iniziu di l'umanità finu à oghje, induve pudete esse ispiratu è truvà parechji di i cunsiglii chì ùn avemu mai imaginatu.

    A propositu, ùn fate micca tanta attenzione à i pessimisti, li scuntrarete sempre cù u so bonu ragiunamentu logicu, avemu tutti un picculu prublema per capisce qualcosa cù a teoria è chì ùn avete mai sperimentatu.

    -I fratelli Wright sò stati ancu chjamati pazzi per avè l'idea di creà un dispositivu chì traspurterà l'omu per aria, dopu à parechje prove, fiaschi, umiliazioni, ecc ... .. anu avutu qualcosa chì ... seculi dopu avemu tutti digià gudutu di l'Airbus A380.
    -A Elisha Graves Otis, per a so idea di creà qualcosa d'altru per trasportà l'umani in case cù appartamenti ... ..dopu parechji tentativi, fallimenti, umiliazioni, ecc ... .. Hà avutu qualcosa chì ... seculi dopu tutti amu digià un ascensore chì ci trasporta in grattacieli di piani 50, 100, 200, ecc, Torre Eiffel
    - À Ghjesù, Buddha, Madre Teresa di Calcutta, ecc. Per e so grandi opere in u campu spirituale ... ..
    -Leghje a biografia di i grandi in tutti i campi di a nostra vita (Ghandi, Mandela, Amancio Ortega, Steve Jobs, Bill Gates, Napoleone Bonaparte, Tomas Alva Edison, Nicola Tesla, Mark Zuqueberg, Jack Mao, Henry Ford, Barac Obama, Benjamin Franklin, Carlos Slim, Coco Chanel, ecc, hè una lista infinita)

    Speru chì questu vi possa aiutà

  11.   mari dijo

    Salutu, Cercu di fà un serviziu in linea è di circà dati in i libri di a mo biblioteca personale, cum'è un club. saluti

  12.   Jess J Menacho dijo

    Salute! 🙂 A vostra idea mi pare bella, ma forse nimu l'ha fatta perchè certi editori si riservanu i so diritti di pruprietà intellettuale chì un tale cuntenutu ùn pò micca esse affittu. Micca in tutti i libri chì l'aghju vistu, ma quantunque pensu chì sia un puntu validu da cunsiderà. Per questa ragione, e biblioteche pubbliche ùn paganu micca.

    È una altra ragione da cunsiderà hè chì probabilmente ùn saria micca assai prufittuosa, postu chì l'acquistu di libri hè relativamente bonu, è pagà per avè da restituì più tardi pò ùn sembra micca un bellu affare.

  13.   FERNANDO SORDU dijo

    Bonghjornu, mi hè piaciutu assai u vostru articulu perchè, precisamente, aghju intenzione di fà qualcosa assai simile à ciò chì menziunate. Mi piacerebbe apre, in un prossimu avvene, una "biblioteca pagata" cum'è voi benissimu rimarcate, solu chì, in u mo casu specificamente, serà specializata in Astrologia. Cercu à raccoglie, compilà a migliore è estensiva biblioteca di Astrologia, in spagnolu per avà, è almenu cù e migliori copie, è poi riunisce, qualcosa chì hè sempre un schema, quellu tipu di «biblioteca». Dopu includeraghju più temi, videremu, ma hè qualcosa chì pensu di fà.
    Scusate di ùn avè micca presentatu me stessu, sò Fernando Sordo è pudete vede u mo blog chì hè: Paremias, astrologia è altre cose d'interessu.
    Se mi puderete dà cunsiglii, mi piacerebbe apprezzà veramente.
    Saluti

  14.   Claudia dijo

    Facu i mo investimenti per creà una Bibbiuteca privata ma u facciu à pocu à pocu postu chì hè un affari un pocu difficiule ma sentu chì hè una bona idea chì pensu chì eru l'unicu chì stava girendu questu prublema in a so testa . Sò di Panama, saluti.