Granskning av den nya Sony eReader: Sony PRS-T3

Några veckor sedan, killarna på Sony gav oss sin nya eReader, Sony PRS-T3, så att vi kan göra en granskning av eReader. För några dagar sedan publicerade vi unboxing av eReader och idag ger vi dig översynen. Jag vet att den här e-läsaren inte har ett gott rykte just nu lämna Sony sin e-bokhandel till förmån för Kobo-e-butikenÄven om det kan vara en av de bästa tiderna att överväga den här e-läsaren, eftersom Kobo-biblioteket är mycket större än Sony-biblioteket, det vill säga vi har «fick plötsligt»En enorm mängd e-böcker och tidskrifter förutom att ha möjlighet att få det till ett lägre pris med de rabatter som Kobo lanserar. Ändå, kom ihåg att videon har gjorts före nyheterna om e-butiken, så att du inte hittar den i videon när som helst.

Sony PRS-T3, en bra Sony-produkt

El PRS-T3 det kom till oss genom Sony killar. Det som mest fångade min uppmärksamhet är eReader-förpackningen. Efter att ha tagit bort plast, foder och kartong hittade vi eReader-paketet, paketet som vi kan se i butiker eller stora stormarknader, det vill säga eReader-säkerheten är otrolig, speciellt om vi jämför det med sina konkurrenter som t.ex. Tänd från Amazon. När vi väl har öppnat hittar vi eReader, dokumentationen och USB-kabeln som vi kan använda för att ladda eReaderens batteri samt kommunicera eReader med datorn.

När det gäller tekniska egenskaper hittar du dem i videon såväl som i andra artiklar som redan har publicerats, men jag vill lyfta fram två aspekter som jag tycker är nycklarna för denna eReader. Den första är batteriets situation. De SonyPRS-T3 Jag tror att det är den första e-läsaren som sätter batteriet inom användarens räckhåll, så om vi har problem med det eller vill byta ut det kan vi göra det utan att tillgripa någon teknisk tjänst. Det andra kännetecknet för SonyPRS-T3 att markera är dess skärm. Även om det är sant att PRS-T3 Den har inte ett främre ljus som sina konkurrenter, det har en väldigt ny och tydlig skärm, med en vit bakgrund som få eReaders har och en otrolig uppfattning om handen. Denna uppfattning är extremt användbar när vi vill skriva anteckningar, understryka eller rita på vår e-bok med bara fingertrycket.

När det gäller programvaran för SonyPRS-T3, dess gränssnitt är enkelt och väldigt intuitivt, som det för nästan alla eReaders, men vi har märkt en betydande skillnad, PRS-T3 Det tar lång tid att ladda, slå på, jämfört med andra e-läsare som Kobo Aura HD, dess start är sen, men när den är påslagen är e-böckernas hastighet och laddning väldigt snabb. Möjligen mer än andra e-läsare som Kobo Aura HD eller Kindle Paperwhite. Det är också anmärkningsvärt att Sony PRS-T3 ger möjlighet att installera och använda applikationer på eReader. Förutom de grundläggande applikationerna innehåller Sony två mycket användbara applikationer i sin eReader: Evernote och Facebook. Den första, Evernote, förvandlar vår eReader till en magnifik agenda där vi kan skriva ner alla våra anteckningar, möten och dagliga uppgifter, vi skriver den på datorn och synkroniserar den med eReader. Men vi kan också installera andra applikationer som Pocket eller TelegramLåt oss inte glömma att bakgrundsoperativsystemet är Android.

När det gäller inköp av e-böcker kunde vi inte verifiera det först eftersom eLäsaren informerade oss om att det fanns ett problem med e-butiken och regionen, kanske förändringsprocessen redan pågår som du säkert kommer att ha tillgänglig nu.

Slutligen, kommentera att Sony PRS-T3 kommer med ett mycket användbart skyddsfodral som hjälper oss att rädda vår eReader från oavsiktliga stötar. Nu, om vi inte vill ha det, finns det också möjlighet att köpa eReader utan det fallet, med den därmed minskade priset. Du bestämmer. Vad tycker du om den här recensionen? Finns det en aspekt som du skulle påpeka som inte har sagts?