Recenze nového Sony eReader: Sony PRS-T3

Před pár týdny, kluci ze Sony nám laskavě dali svůj nový eReader, Sony PRS-T3, abychom mohli zkontrolovat eReader. Před několika dny jsme zveřejnili rozbalení eReaderu a dnes vám přinášíme recenzi. Vím, že tato čtečka elektronických knih nemá hned poté dobrou pověst Společnost Sony upustila od svého elektronického obchodu ve prospěch elektronického obchodu KoboAčkoli to může být jeden z nejlepších časů pro zvážení této čtečky elektronických knih, protože knihovna Kobo je mnohem větší než knihovna Sony, to znamená, že máme «přijal náhle»Nespočetné množství e-knih a periodik kromě možnosti získat je za nižší cenu se slevami, které uvádí Kobo. Přesto mějte na paměti, že video bylo vytvořeno před novinkami v e-knihkupectví, takže ho ve videu nikdy nenajdete.

Sony PRS-T3, dobrý produkt Sony

El PRS-T3 to k nám přišlo Sony kluci. Co mě nejvíce zaujalo balení čtečky eReader. Po odstranění plastů, obložení a lepenkové krabice jsme našli balíček eReader, balíček, který můžeme vidět v obchodech nebo velkých supermarketech, to znamená, že bezpečnost eReaderu je neuvěřitelná, zvláště když to porovnáme s jeho konkurencí, jako je Kindle z Amazonu. Po otevření najdeme čtečku elektronických knih, dokumentaci a kabel USB, které můžeme použít k nabíjení baterie čtečky elektronických knih a ke komunikaci čtečky elektronických knih s počítačem.

Pokud jde o technické vlastnosti, najdete je ve videu i v dalších již publikovaných článcích, nicméně bych chtěl zdůraznit dva aspekty, které jsou podle mého názoru pro tento eReader klíčové. První je situace na baterii. The SonyPRS-T3 Myslím, že je to první čtečka elektronických knih, která dává baterii na dosah uživatele, takže pokud s ní máme problém nebo ji chceme vyměnit, můžeme tak učinit, aniž bychom se uchýlili k jakékoli technické službě. Další charakteristikou SonyPRS-T3 zvýraznit je jeho obrazovka. I když je pravda, že PRS-T3 Nemá přední světlo jako jeho konkurenti, má velmi novou a jasnou obrazovku s bílým pozadím, které má málo čteček elektronických knih, a neuvěřitelným vnímáním dotyků. Toto vnímání je nesmírně užitečné, když chceme psát poznámky, podtrhávat nebo kreslit naše e-knihy pouhým dotykem prstu.

Pokud jde o software SonyPRS-T3, jeho rozhraní je jednoduché a velmi intuitivní, jako u téměř všech elektronických čteček, nicméně jsme si všimli významného rozdílu, PRS-T3 Načtení a zapnutí trvá dlouho, ve srovnání s jinými čtečkami elektronických knih, jako je Kobo Aura HD, je jeho spuštění pozdě, avšak po zapnutí je rychlost a načítání elektronických knih velmi rychlé. Možná více než jiné podobné čtečky elektronických knih Kobo Aura HD nebo Kindle Paperwhite. Pozoruhodná je také možnost, kterou Sony PRS-T3 umožňuje instalovat a používat aplikace na čtečce elektronických knih. Kromě základních aplikací obsahuje společnost Sony do své čtečky elektronických knih dvě velmi užitečné aplikace: Evernote a Facebook. První, Evernote, promění naši čtečku elektronických knih v úžasnou agendu, do které si můžeme zapisovat všechny naše poznámky, schůzky a každodenní úkoly, zapisujeme ji do počítače a synchronizujeme s čtečkou elektronických knih. Můžeme ale nainstalovat i jiné aplikace, jako je Pocket nebo TelegramNezapomeňme, že operační systém na pozadí je Android.

Pokud jde o nákup elektronických knih, nemohli jsme to ověřit z první ruky, protože eReader nás informoval, že došlo k problému s elektronickým obchodem a regionem, snad již probíhá proces změn, který nyní určitě budete mít k dispozici.

Na závěr poznamenejte, že Sony PRS-T3 přichází s velmi užitečným ochranným pouzdrem, které nám pomůže zachránit naši čtečku elektronických knih před náhodnými údery, nyní, pokud ji nechceme, existuje také možnost koupit si čtečku elektronických knih bez tohoto pouzdra s následné snížení jeho ceny. Vy se rozhodnete. Co si myslíte o této recenzi? Existuje nějaký aspekt, na který byste poukázali, který nebyl řečen?