Tagus Lux 2015 gjennomgang

Tagus Lux 2015

Etter en lang stund teste den og se hva den tilbyr oss, endelig presenterer jeg deg anmeldelsen på Tagus Lux 2015, den nye e-leseren som La Casa del Libro introduserte for en måned siden, og som gir mange hyggelige overraskelser.

Denne anmeldelsen har jeg delt inn i to videoer siden det er mye å fortelle, og på bare én vil alt være veldig kjedelig. Den første delen handler om maskinvaren til enheten, en beskjeden maskinvare for en nettbrett, men ganske interessant for en e-leser.

Hvis du allerede har hatt muligheten til å se en Tagus Lux, vil du tro at 2015-versjonen ikke endrer seg mye sammenlignet med tidligere versjoner, men interiøret teller alltid, og i dette tilfellet er det.

2015 Tagus Lux har en dual core-prosessor med 512 MB RAM. Veldig kraftig, selv om det samme i RAM-minnet ville ha økt det, men siden vi har levd en krise med minner i lang tid, kan Tagus ha blitt tvunget til å forlate 512 Mb. Skjermen er berørt og har belysning, men der er også et knappepanel på sidene som virkelig forbedrer bruken av enheten.

Kanskje det negative punktet, det store negative poenget med denne e-leseren, er at belysningen på skjermen bare fungerer gjennom en programvareknapp og ikke med en fysisk knapp som mange e-lesere.

Men det mest imponerende for meg har vært programvaren. Når vi starter eReader, noe som skjer relativt raskt, går jeg til konfigurasjon for å se hvilken programvare du har siden det er mange rykter som peker på det Onyx Boox AfterGlow 2. Jeg ser på konfigurasjonen, og den har faktisk Android 4.2, det vil si at ryktene er sanne, og vi står overfor AfterGlow 2 fra Onyx Boox.

Ulempen med alt dette er at Tagus Lux 2015 kommer uten å rote, eller hva som er det samme, vi vil ikke ha full tilgang til ereaderen og derfor vil vi ikke kunne installere Google eller Amazon Play Store. Alt har imidlertid en løsning, og vi vil raskt se hvordan noen kan installere den. Selv med alt kommer Tagus Lux 2015 med Evernote-appen installert, Twitter og Facebook-appen er installert og radioen for å lytte til podcaster, selvfølgelig Google Kalender er installert med det, i tillegg til eReader, kan være en elektronisk agenda.

Så i leseaspektet er programvaren veldig komplett, ikke bare har vi en ordbok, men vi kan endre hvilken som helst eBok som vi leser, nå, hvis vi ikke liker den, kan vi alltid installere en lese-app, og det er det. Det er ikke noe problem med det.

Overraskende, Tagus Lux 2015 er veldig økonomisk, I motsetning til sin eldre bror, AfterGlow 2. Mens den spanske versjonen koster 99 euro, var Afterglow 2 verdt rundt 124 euro da den kom ut, en forskjell på 25 euro som vi enten kan bruke på ebøker, i tilfelle for vår ereader eller rett og slett for oss selv.

Evaluering av Tagus Lux 2015

Jeg har blitt veldig og hyggelig overrasket over denne eReader, ikke bare for hva den kan tilby oss, men for det enkle faktum at den selges billig og er et nasjonalt produkt ( god semi nasjonal) hva som skjer som i Spania, tar vi ikke mye hensyn og gjør feil. Jeg tror at gitt slike kvaliteter, La Casa del Libro burde ha gjort mer omtale og kunngjort endringene, kunne det også ha tilbudt en rotfestet versjon som, selv om det ville kaste steiner på taket, tror jeg det ville ha en hyggelig innvirkning på bokhandelen og kunne også utvide salget. Hvis de fortsetter slik, tror jeg 2016-versjonen kommer til å bli veldig interessant Tror du ikke?

Legg igjen kommentaren

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*

*

1. Ansvarlig for dataene: Miguel Ángel Gatón
  2. Formålet med dataene: Kontroller SPAM, kommentaradministrasjon.
  3. Legitimering: Ditt samtykke
  4. Kommunikasjon av dataene: Dataene vil ikke bli kommunisert til tredjeparter bortsett fra ved juridisk forpliktelse.
  5. Datalagring: Database vert for Occentus Networks (EU)
  6. Rettigheter: Når som helst kan du begrense, gjenopprette og slette informasjonen din.

1.   Juan sa

Lyset kan slås på og av tror jeg at jeg husker det med midtknappen i et langt trykk.

1.    Laura Hervas sa

Ja, lyset kan slås på eller av ved hjelp av den sentrale knappen.

2.    Roman Picazo Frukt sa

Hei, hvordan kan jeg installere nye applikasjoner? Jeg trenger en spansk tysk oversetter. Tilsynelatende kan det være forankret, men jeg vet ikke hvordan, er det en veiledning jeg kan følge? Takk

2.   Xavier sa

Det er veldig bra, men batteriet lar være å være ønsket. Om en uke har du henne død. Men med tenningen har du mye mer batteri ...

3.   Manuel sa

Jeg har det samme problemet med batteriet. med et par timer daglig lesing, i løpet av 3 eller 4 dager er batteriet tomt (ingen wifi eller noe tilkoblet). Jeg kjøpte den i engelsk domstol, de byttet den til en ny, men jeg hadde det samme problemet

4.   JOSE MIGUEL sa

FOR I DAG HAR JEG HENTET MIN TAGUS LUX 2013 AT BARE ET ÅR ER SKADET, OG DET ER KLAR IKKE DEKKET AV GARANTIEN FOR DE SOM TEKNISKE TJENESTEN HAR LADDET DET SOM DET LYDER OG DET ER NU FOR DET SÅ DEN ER PÅ INTERNETTET OG HUSET TIL VANNET I BOOKEN HAR VASKET HÅNDER SIER AT DE HVA DEN TEKNISKE TJENESTEN TENKER. ANBEFALING KJØP IKKE TAGUS DE GIR MANGE PROBLEMER OG DEN TEKNISKE TJENESTEN Å TELLE

5.   Opp med humøret sa

Den tekniske tjenesten er smertefull. De svarer ikke på e-post eller gjør det med allmennheter som ikke løser noe. Få og dårlige oppdateringer. Jeg vil ikke kjøpe en tagus igjen

6.   xaberba sa

Hei, jeg har fått denne modellen i gave, og den fikk ikke Evernote-applikasjonen til å fungere. Har noen lyktes? Det ser ut til at batteriet ikke holder nesten hva som helst. Hilsener. Javier

7.   MIGUEL sa

Nøyaktig 15 dager etter å ha kjøpt Tagus Lux og etter å ha ladet batteriet tre ganger for 3 sider lest, kommer jeg hjem for å finne ut at batteriet er utladet. Ladningen og ereaderen er helt død, den slås ikke på. Heldigvis kjøpte jeg den på El Corte Inglés, og de har returnert pengene mine. Jeg vil ikke se dette merket igjen eller i maling.

8.   Jorge sa

Batteriproblemene var når du satte ereaderen i dvale. De har blitt løst i den nyeste firmware.

9.   LuisL sa

kjøp to tagus lux 2015 tidligere i år. begge fungerte bra til for omtrent en måned siden, en av dem når den ble tatt ut i solen (bassenget), med solen og varmen den var frossen. den reagerte bare når den ble koblet til nettverket igjen, den startet på nytt med batteriet helt utladet (før batteriet var ladet opp). De fortalte meg at dette aldri har skjedd, men i bokhuset hvor jeg kjøpte det, byttet de det til et nytt. Denne uken skjedde det samme med den andre tagus lux 2015 som jeg kjøpte, og de byttet den til en annen. Det var ingen fastvare, oppdatering eller programvare som ventet på å installeres. Jeg skal fortelle deg hvordan er den nye tagusen de har gitt meg, neste uke skal jeg på ferie til stranden og jeg har tenkt å gjøre det jeg alltid gjør ... .les.

10.   Xavier sa

Hei, med selve leseren fungerer ikke Evernote. Jeg har installert Aldiko, og så går det, men når du snur på sidene, fungerer det ikke med sidene. Du må berøre skjermen. Ingenting varer på batteriet og uten å bruke Wi-Fi. Det er min første leser, og jeg kan ikke kommentere andre saker, men det ser ut til at konkurransen langt overgår den.

11.   forbanna sa

Men kjøpet jeg aldri har gjort, har skjermen blitt sprukket 2 ganger på 10 måneder, hvis du vil betale, og hvis du vil, kan du gå til søpla, bokhuset noen svindlere og den elektroniske boka til ramme den inn og se den langtfra, men nøye ...

12.   forbanna sa

MEN IKKE, DET VERSTE, DET ER KLARINET ...

13.   Sebastian sa

Som papirvekt er det fantastisk.

14.   Nicholas sa

Det har sviktet meg etter et år og lite å kjøpe det, og faktisk har jeg det som en papirvekt fordi Tagus tekniske tjeneste er som jenta på kurven, alle sier at den eksisterer, men ingen har noen gang sett den. Jeg har ringt dem daglig i mer enn 15 dager, jeg har sendt minst fem e-poster til teknisk service (jeg har referansenummer) og ingenting. Og det på siden sier at de vil kontakte deg om 24 timer: LIG. Hver operatør forteller meg en ting, men de er alle enige om at det er umulig å kontakte dem annet enn via post. De sendte meg en som sa at de trengte mer data (selv om jeg allerede ga alt via post og telefon) og en lenke som ikke fungerte. Det er synd, det er bortkastet penger. Jeg la den ikke i solen, ikke slå den, ingenting, bare en god dag sluttet den å virke, striper på skjermen kunne til og med slå den av. Jeg beholder kjøpskvitteringen, esken og til og med plastdekselet. Pokker tiden til å dra nå, vil jeg boikotte Casa del Libro, og jeg ber forfatteren av denne siden ta hensyn til alle disse negative vurderingene før jeg anbefaler det. Takk.

15.   Isabel sa

Det er ikke en gang 20 dager jeg kjøpte en tagus lux 2016 i den engelske domstolen. De forteller meg at "skjermen er ødelagt" og at den koster 90 euro, og at enheten kostet meg 119. Utrolig, jeg føler meg lurt og lurt. Ingen svarer, ikke tagus (jeg kan ikke få den tekniske tjenesten) eller den engelske domstolen. Jeg vil aldri kjøpe et produkt fra dette merket.

16.   Cris sa

Helt enig ... en Tagus lux 2015 ... kjøpt på Casa del libro .. Det fungerer 9 måneder og fra en dag til den neste er skjermen ødelagt med striper ... ingen gir ansiktet ... forferdelig teknisk service. .. etter 2 måneder med å bombardere dem med e-post De ber meg om å sende den for å fortelle meg at det er min feil og garantien dekker det ikke ... absolutt det verste kjøpet ...

17.   danerys sa

For et stoff med Tagus. Jeg har prøvd å installere en engelsk spansk ordbok hele ettermiddagen. Jeg håpet at dette forumet ville gi meg noe anelse, og det de gir meg er ønsket om å slutte å kaste bort tiden min med dette søppelet. Min kone har en tenne, og det er et vidunder i forhold til Tagus, jeg kjøpte det fordi jeg syntes muligheten til lydboken var interessant å høre på bøker på engelsk. Har du prøvd det? Datteren min på 5 år uttaler det bedre.

1.    Raul sa

Ubrukelig selv som papirvekt

18.   Rosa Maria sa

Hei, tagus luxen min fryser under lading, synd å lese alle kommentarene. Jeg vil ikke kaste bort tid med den tekniske tjenesten, og jeg vil kjøpe en annen, men ikke fra boken.

1.    Raul sa

Dagen etter å ha kjøpt den, ser den ut med striper, jeg bare slått den på og pakket ut. Casa del Libro Calle Orense, den ansvarlige forteller meg at skjermen er ødelagt. Etter å ha kranglet og truet et forbrukerkrav, endrer de det til meg. Etter noen måneder (selvfølgelig hadde jeg ikke slått ham) skjer det samme. En annen kontorist forteller meg "skjermen er ødelagt" Dette er ikke under garanti, og for reparasjonen blåser de 60 euro. Jeg konkluderer med at uansett hva du har, vil skjermen ha blitt ødelagt. Jeg føler meg lurt og lurt. Produktkvaliteten er elendig og kundeservice enda verre. Jeg anbefaler det ikke. For noe fortsetter tenningen å bli solgt.

19.   Raul sa

Ikke bare anbefaler jeg det ikke, jeg ber sterkt at ingen kjøper det, og at de mistroer Book of the House. Tagus Lux 2016 Jeg kjøper den, pakker den ut, leser ti sider, striper dukker opp, jeg tar den med til boken. Svar. Skjermen er ødelagt. Ikke dekket av garanti. Jeg forbereder et forbrukerkrav, og etter mye diskusjon gir de meg et nytt produkt. Stripes igjen etter noen måneder. Jeg går til den samme Casa del Libro-butikken i Orense street, og en annen kontorist forteller meg. BRUKT SKJERM. Jeg er sikker på at skjermen i alle tilfeller ville bli ødelagt fordi reparasjonen er nær 90 euro. Et ekstra som de må ha beregnet. Av skam. Beklagelig produktkvalitet og Casa del Libros lamentable stamtavle kundeservicepolitikk.

20.   Raul sa

Jeg sa en papirvekt

21.   arsenium sa