Riuscenu à installà Android in (guasi) tutti i eReaders Kobo

Riuscenu à installà Android in (guasi) tutti i eReaders Kobo

Qualchi mesi fà vi parlavamu cumu un sviluppatore hà attraversu u Firmware Tolino Shine infiltrassi in u sistema Kobo Globe è esse capace di installà una versione pulita di Android. A ricerca hà continuatu è avà, un cuntributore à u primu sviluppatore hà sappiutu installate Android nantu à tutti i eReaders Kobo, bè in guasi tutti dapoi l'ultimu eReader, u Kobo Aura ùn hè ancu statu capace di cascà in stu prughjettu. U sviluppu di stu novu Android per Kobo hà iniziatu da u prughjettu precedente chì avemu digià menzionatu, ma hè statu miglioratu è riformatu, avà ùn partenu più da u Firmware Tolino Shine, postu chì per i dispositivi chì ùn sò micca Kobo Globe ùn funzionanu micca bè.

El firmware l'attuali travaglia abbastanza bè ancu s'ellu ci vole ancu à esse assai debugged. Attualmente tutte e caratteristiche di eReaders Kobo funzionanu currettamente cumpresu u Kobo Aura HD, forse u più cumpletu di eReaders. U versione Android ch'elli anu sappiutu installà hè in 2.3.7, una vechja versione ma chì serve bè per avè un'idea di e pussibilità d'avè un sistema upirativu alternativu à quellu installatu per difettu. Cumu pudete vede in l'imaghjini, u sistema funziona bè è hè pussibule installà qualsiasi applicazione, micca solu via apk ma ancu da u Play Store, chì ci permette pudè installà è leghje ebooks da l'applicazione Kindle, da B&N, da La Casa del Libro o da a nostra carta SD.

Cume installà Android nantu à u nostru Kobo Aura HD?

Cum'è in i prucessi precedenti, l'unicu metudu di installazione pussibule per sta versione di Android hè d'apre l'eReader, truvà a carta di memoria o u «HDD»Da l'eReader è cambiatelu in una carta sd cù a versione Android. Hè un metudu chì ùn hè micca cunsigliatu per l'utilizatori principianti è diceraghju chì hè guasi solu per l'esperti. A versione ch'elli presentanu permette u dual boot In altre parolle, quandu l'installemu, quandu accendemu l'eReader ci dumanderà chì sistema vulemu aduprà.

Riuscenu à installà Android in (guasi) tutti i eReaders Kobo

Serà a fine di u sviluppu?

Cum'è lettu in i cummenti di i sviluppatori, stu prughjettu averà una continuazione fruttifera, da una parte ci hè u sviluppu di una versione Android più attuale chì puderia esse l'ultima postu chì hè creatu per dispositivi cù poche risorse è da l'altra parte, i sviluppatori ricunnoscenu chì Android faci ùn vanu micca bè d'accordu cù e-ink display è chì anu bisognu di persunalizazione. Una persunalizazione ch'elli seranu attualmente travagliendu per offre ci. Benintesa, aspettu sta persunalizazione è un cambiamentu in l'installazione di sta versione di Android, postu chì pò dà una seconda vita à parechji eReaders. Ùn pensate micca?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.