Un video mostra l'Onyx Boox Max da 13 pollici è 96 ″ Boox N9,7

Uni pochi ghjorni fà avemu avutu l'uppurtunità per sapè di più infurmazione nantu à e duie scumesse di Onys cume u Boox Max da 13 pollici è u Boox N96 da 9,7 ″. Oghje avemu a pussibilità, grazia à un video, di avvicinassi di ciò chì saranu sti dui lettori.

U video hè statu pigliatu da Booxtor, unu di i partenarii di Onys in Europa per distribuisce questi lettori, è mostra l'esempii di unità chì hà purtatu da a cumpagnia. In vicinu 30 minuti insegna e particularità di l'Onyx Boox Max, per permette solu cinque minuti per indicà e caratteristiche di i dui.

Da u video pudete amparà cumu Max gestisce i fugliali PDF, DjVU, ePUB, CBZ è TTS è accede à Google Play, Dropbox, l'app Kindle o u navigatore web. Un dispositivu focalizatu nantu à a lettura digitale ma da u quale pudete uttene più funzioni avendu Android 4.0.

Onyx BooxMax

L'Onyx Boox Max hè un Ereader da 13 pollici nantu à u screnu cù risoluzione 2200 x 1650 Mobius E-ink. Booxtor hà cummentatu chì i novi schermi ùn sò ancu dispunibili è chì e prime unità ghjunghjenu cù u listessu Paper Digitale Sony DPT-S1, o ciò chì hè una risoluzione di schermu di 1200 x 1600.

U prezzu di u Max serà leggermente inferiore à u DPT-S1, dunque si prevede chì ghjunghjerà à 585 euro. Un ereader CPU dual-core da 1 GHz su Android 4.0. Ùn pensu micca chì ci sia più da dì nantu à u prezzu è e pussibilità.

Se a paragunemu in pussibilità cù u DPT-S1, l'Onyx pò lanciate una larga varietà di app Android Questi includenu Instapaper, Kindle, Kobo, Pocket, RSS, è altre app Android.

Videremu cumu funzionerà in un mercatu chì hè saturatu è in chì ereaders parenu bluccati. Se l'avemu dighjà purtatu à u mercatu Android, hè in u listessu statu, allora vedemu in pochi mesi cumu si comporterà in vendita.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   cinghiale dijo

    A verità hè chì un grande lettore di schermu hè spettaculare. Pensu sempre chì in quelle dimensioni u culore hè necessariu ma ancu cusì chjama l'attenzione è hà parechje possibilità. In ogni casu pensu sempre chì hè caru. Un schermu monocromu à 600 € ... hè per quessa chì avete assai boni comprimiti, ancu s'ellu ùn hè micca cusì grande, giustu.

    Hè curiosu chì i pochi mudelli di 13 ″ chì sò stati presentati ùn anu mancu luce. Problema tecnologicu?

  2.   Perez Juan dijo

    Ebbè, Sony, u DPT S1 vale (perchè ùn sò micca se hè sempre in vendita) più di 1000 $, pensu chì era versu 1200 o 1300, assai più caru ch'è onyx.
    A propositu pare chì onyx hà cambiatu di pruprietà è ùn hè più u listessu duminiu, s'elli a cunfermanu mi mandanu un email.

  3.   Juanito dijo

    Sò novu in questa pagina, è mi piace tutte l'infurmazioni relative à a tecnulugia eink, questu lettore sembra bellu, qualcunu sà se pudete installà una tastiera via bluethoo, per piglià appunti in un processatore di testi scaricatu da Google play, grazie .