Squadra editoriale

Todo eReaders hè un situ web fundatu in u 2012, quandu i lettori di ebook ùn eranu ancu cusì cunnisciuti o cumuni è in tutti questi anni hè diventatu un riferenza in u mondu di i lettori elettronichi. Un situ web induve pudete esse infurmatu nantu à l'ultime nutizie in u mondu di eReaders, l'ultimi lanci di marche impurtanti cum'è Amazon Kindle è Kobo è altri menu cunnisciuti cum'è Bq, Likebook, etc.

Cumpigliemu u cuntenutu cù analisi di dispositivi prufessiunali. Avemu pruvatu accuratamente eReaders per settimane per cuntà a vera esperienza di lettura cuntinua cù ognuna di elle. Ci sò cose impurtanti quant'è l'aderenza è l'usabilità chì sò ciò chì definiscenu una bona sperienza di lettura cù u dispusitivu chì ùn si pò cuntà se avete vistu solu u dispositivu è l'avete in manu per qualchì minutu.

Avemu fiducia in l'avvene di lettura digitale è eReaders cum'è strumenti è supporti per questu. Semu attenti à tutte e nutizie è e novi tecnulugie chì sò incorporate in i dispositivi nantu à u mercatu.

A squadra editoriale Todo eReaders hè cumposta da un gruppu di esperti in eReaders è lettori, dispositivi è software relativi à a lettura. Se vulete ancu esse parte di a squadra, pudete inviateci stu modulu per diventà redattore.

Coordinatore

  • Nacho Morato

    Sò Project Manager à Actualidad Blog, appassiunatu di eReaders è difensore di l'editoria digitale, senza scurdà di u tradiziunale 😉 Aghju un Kindle 4 è un BQ Cervantes 2 è vogliu pruvà u Sony PRST3

Editori

  • Michael Hernandez

    Redattore è analista geek. Amante di i gadgets è di a tecnulugia. "Pensu chì hè pussibule per e persone normali di sceglie di esse straordinaria" - Elon Musk.

  • Isaac


Anziani redattori

  • Joaquin Garcia

    U mo scopu attuale hè di cuncilià a finzione cù a tecnulugia da u mumentu chì campu. Di conseguenza, l'usu è a cunniscenza di dispositivi elettronichi cum'è l'E-Reader, chì mi permette di cunnosce parechji altri mondi senza sorte di casa. A lettura di libri per mezu di questu dispositivu hè assai faciule è cunfortu, allora ùn aghju micca bisognu di più cà un E-Reader di qualità.

  • Villamandos

    Asturianu, fieru da Gijon per esse esattu. Ingegnere Tecnicu innamuratu di i lettori dapoi ch'elli sò surtiti. Kindle, Kobo, ... Amu cunnosce è pruvà i sfarenti e-libri, perchè sò tutti sfarenti è tutti anu assai da offre.

  • Manuel Ramirez

    Da quandu aghju trovu un Kindle PaperWhite hè statu u mo gadget per leghje prima di lascià passà un altru ghjornu. Quellu guasgi "fanatismu" per eReaders Pruveraghju à trasfirmà à Todo eReaders.