OpenDyslexic, a fonte creata per migliurà a lettura per e persone dislessiche

OpenDyslexic, a fonte creata per migliurà a lettura per e persone dislessiche

Ancu se parechji di noi pensanu chì l'introduzione di eReaders o di lettura per mezu di dispositivi elettronichi sia positiva, ci sò volte chì tali letture, tali dispositivi risolvenu prublemi chì persiste sempre in u mondu di a carta. Un casu particulare hè u casu di e persone dislessiche, un prublema chì tocca u 10 per centu di a pupulazione mundiale è chì cù l'eReader pare esse statu largamente risoltu.

S'ellu ùn era micca longu parlavamu misure chì aiutavanu À e persone dislessiche, oghje parlemu OpenDyslexic, un caratteru gratuitu chì pò esse installatu nantu à u nostru urdinatore, tablet, eReader è / o smartphone è chì hè focalizatu nantu à e persone dislessiche.

OpenDyslexic hè un caratteru cù colpi abbastanza irregulari, assai separazione trà lettera è lettera è i so caratteri sò pesanti. Questu hè statu fattu per rispettà l'ultimi studii nantu à a dislessia. In questi ultimi rapporti assicuranu chì u cambiamentu di prospettiva, u flipping di u testu, aggrava a compressione di u cervellu di a persona dislessica è rende assai difficiule da leghje ancu s'ellu hè un testu chjucu. Per tuttu què, a lettera hè più pesante di u normale in modu chì hè più difficiule per i dispositivi di rotà u testu.

OpenDyslexic hè liberu è dispunibule per tutte e piattaforme

U creatore di a tipografia hè u designer olandese Christien Boer, un designer espertu chì soffre di dislessia è chì hà decisu di creà una tipografia per pruvà à migliurà u so prublema. Boer hà fattu un travagliu per Microsoft è Apple è offre avà sta tipografia di rigalu à tutti.

Se l'usu hè per istituzioni o corporazioni, l'usu di a tipografia hà un costu, ancu s'ellu hè sempre assai chjucu se tenemu in contu chì sta tipografia farà chì e persone dislessiche capiscinu megliu è leghjenu testi è ebooks.

È a cosa ùn finisce micca quì, quandu Boer hà annunziatu è publicatu a so tipografia, esperti di u Regnu Unitu anu dichjaratu ch'elli stanu travagliendu in un dizziunariu per dislessici, stu dizziunariu serà basatu annantu à un ordine diversu da u solitu, invece di classificà e parolle per lettere, Serianu classificate per cuncetti è significati, migliurendu in particulare u so usu per i dislessici ma micca per i so creatori, chì anu un bellu travagliu davanti à elli, di i quali anu urdinatu solu 50.000 parolle.

Ancu se u dizziunariu ùn hè ancu dispunibile, OpenDyslexic hè in sta lea, dunque se soffre di sta malattia, ùn esitate micca à aduprà, noterete a differenza.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Gemma dijo

    Grazie per l'articulu è per sparghje l'infurmazioni. Vi punteraghju solu una sfumatura (a dislessia ùn hè micca una malattia) è un trucu (se stu tippu chì publicite ùn pò micca esse adupratu): quelli chì volenu chì i so testi sianu più faciuli da leghje per e persone dislessiche devenu aduprà un caratteru sans serif. Tipu Arial

  2.   sebas dijo

    Tutti i eReaders Kobo anu avutu dui caratteri dedicati à i dislessici per 3 anni (cumpresu Open).
    Avà cù u Kobo Aura in vendita à 99 €, assai seranu venduti in Spagna!

  3.   Eve dijo

    Currezzione,
    OpenDyslexic hè statu creatu da Abelardo Gonzalez. Questu hè gratuitu.
    http://www.bbc.com/news/technology-19734341
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/OpenDyslexic

    Christian Boer hà creatu Dyslexie è ùn hè micca gratis.