L'eReader Onyx Boox Max hè digià in pre-vendita per 585 euro

Onyx BooxMax

Unu di i dispositivi chì hà avutu a più attenzione quandu hè statu lanciatu hè u Digital Paper DPT-S1 di Sony un paiu d'anni fà. Entusiasti di sti tipi di dispositivi incontrati delusione per e so caratteristiche limitate, postu chì offre solu supportu per u furmatu di fugliale PDF è per u so prezzu, 1.000 dollari.

U dispusitivu chì hè dighjà in pre-vendita hè una di e prumesse per cumpete in funziunalità contr'à Sony è pudemu infine dì chì hà veramente un cuncurrente cù l'Onyx Boox Max. Questu hè in pre-vendita nantu à u situ web eReader-Store.de dapoi eri per u prezzu di 585. Un eReader Android chì hà tuttu ciò chì u so Sony ùn hà micca.

L'Onyx Boox Max travaglia sottu Android 4.0 è hà una CPU dual-core o dual-core à una velocità di u clock di 1 GHz. Hè carattarizata da u so inchiostru elettronicu 13,3-inch o schermu E-ink cù una risoluzione di 1600 x 1200, è hà una pressione sensibile di u schermu è un stylus.

Ci vole à dì chì ùn avemu ancu micca tutte e specifiche cumplette di stu dispusitivu, ma si sà chì ghjunghjerà cun cunnessione Wi-Fi, Bluetooth, altoparlante è micrufonu, 8 GB di memoria interna è una batteria 4.000 mAh.

Avemu cunnisciutu prima chì, avendu Android, pudete installà diversi tipi di app, dunque u limitu di u dispusitivu hè in l'applicazioni chì stallate. L'unità mustrata hà permessu sta funzione è offre supportu per PDF, ePub è altri furmati cunnisciuti.

Onyx Boox Max principierà à spedisce à a mità di aprile cù un prezzu di 585 euro. Un dispositivu interessante per quelli chì cercanu un eReader e-ink cù un schermu più grande di ciò chì simu abituati cù u Kindle o Kobo.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   cinghiale dijo

    Hè un prezzu assai più adattatu cà a Sony ùn ci hè dubbitu ... ma penseraghju à cumprà solu un schermu di quella dimensione s'ellu fussi in culore. Chì ghjè u sensu di leghje una rivista, un fumettu o un libru di scienza nantu à un schermu biancu è neru? È per i rumanzi aghju 6-7 ″.

  2.   richarr dijo

    Omu, 585 € + IVA, 700 € (più spedizioni da Germania)

    Peccatu chì sti tippi di schermi sianu cusì cari. Quandu ci sò 22 ″ monitor LED per 100 euro. Dicenu chì hè una questione di brevetti, ùn so micca, ma sì sì, speremu chì quelli chì anu brevetti si dedichinu à guadagnà menu soldi è li liberanu, li farianu un grande favore à l'ochji di a pupulazione mundiale. Puderanu fabricalli in massa è abbassà assai u so prezzu. Ma hè ciò chì ci hè. I zitelli è quelli di noi chì ùn sò micca sti zitelli l'apprezzerianu. Micca tuttu face soldi.

    Un'altra cosa, pensu chì ùn ci sia micca una strada gratuita per tutte l'applicazioni in u magazinu di ghjocu, pudete solu installà alcune. Ancu se i più impurtanti sò. Corregge mi se mi sbagliu.

    Un altru prublema hè chì pò trattà un pdf rapidamente. Per andà prestu da a pagina 34 à a 248. L'iPad u face assai bè. Quì serà necessariu vedelu.

    Lascemu e schede nantu à i schermi di u laptop / di a tavuletta quantunque LED IPS RETINA sò.

    Sin'à avà aviamu e-ink di maschere 9,7 ″ (300 euro) ma accettabile, u prezzu di u sony DPT-S1 era ridibile, 1200 $, (avà u vendenu in ebay per 930 euro) cù un processatore mobile à bon pattu. Dicenu chì preparanu un DPT-S2 ¿? ¿?

    U furmatu cù u quale studiamu / travagliemu hè statu stabilitu in A4, è in gran parte PDF A4, una vergogna, se A5 (9,7 ″) era statu stabilitu cum'è standard ùn averiamu micca un prublema. Più comodu da trasportà, manipule è più prezzu.
    Duvendu esse ridimensionatu, spostà un pdf in una e-ink ùn hè micca operativu. È adattà un pdf da A4 à A5 fora di u tempu necessariu ùn sembra micca sempre bè, soprattuttu testi cù immagini o colonne.
    Per mè, un schermu esternu di 13 chì seria cunnessu da usb à u mo laptop valerà a pena.

    Cusì a dimensione 13,3 per un PDF A4 hè perfetta. Se l'aghju compru ancu s'ellu ùn hà micca culore, ùn vogliu micca ch'ella veda fumetti o vede riviste, i mo ochji torneranu à u neru è à u biancu.

    Scusate per a billetta.

  3.   iskander dijo

    Parlanu di e date, ma postu chì l'articulu ùn hè micca datatu o almenu ùn u trovu, ùn sò micca à chì date si riferiscenu.