Casa del Libro rinnova i so eReaders, questi sò i novi Tagus Iris, Lira è Da Vinci

Immagine di una libreria in La Casa del Libro.

Avemu finitu u mese d'aprile 2018 è ùn avemu vistu alcuna versione maiò o novi dispositivi di lettura. Qualcosa chì hè di solitu raru se si tene contu di l'ultimi anni. Ma ci sò alcune cumpagnie chì continuanu à scumette nantu à u ghjornu di u libru è aprile cum'è data di scadenza per i lanci. A) Iè, a libreria spagnola Casa del Libro hà presentatu tutti i so dispositivi per chì l'utenti possanu avè una alternativa à u so vechju eReader durante questu annu.

Casa del Libro hà rinnuvatu tutti i so dispositivi è alcuni sò ancu stati cambiati per novi mudelli per soddisfà vari tippi di utenti. Casa del Libro cuntinueghja à scumette nantu à a marca Tagus, chì ùn hà solu lanciatu trè novi dispositivi, ma hà ancu lucidatu a so app mobile di lettura è hà rinnuvatu a gamma d'accessori per i so eReaders. I novi eReaders sò chjamati Tagus Iris, Tagus Lira è Tagus Da Vinci.

Tagus Iris 2018

Immagine di u novu Tagus Iris 2018
U Tagus Iris 2018 hè un dispositivu chì hè digià apparsu in u passatu ma hè avà cumpletamente rinnuvatu. U dispusitivu hà un schermu di 6 "cù tecnulugia Carta è luce frontale.

Tagus Iris cum'è u restu di i dispositivi caratteristica di a tecnulugia FlowView. Una nova tecnulugia chì riduce u scintillamentu di u schermu, ottimizza a velocità di girata di a pagina, è diploma u cuntrastu di u schermu per una prestazione ottimale. Questa tecnulugia aumenta notevolmente l'autonomia di u dispositivu cù ciò chì si ottiene un eReader cun più autonomia è menu dannosu, se hè pussibule, per a salute visuale di l'utente.

A risoluzione di visualizazione hè 1024 x 758 pixels cù 212 dpi. U schermu hè tattile ancu s'ellu hà sempre u buttone laterale per girà a pagina. U restu di u hardware di u dispositivu si compone di un processore dual core 1,2 Ghz cù 512 Mb di ram è una batteria di 3.000 mAh. Oltre à una uscita cuffie è una carta microsd, u dispositivu hà una cunnessione Wi-Fi.

U lugiziale di u dispusitivu hè basatu annantu à Android, chì in più di supportà qualsiasi furmatu di ebook, significa chì pudemu installà guasi ogni app nantu à u nostru telefuninu in l'eReader, allargendu e so funzioni è utilità. U Tagus Iris 2018 costa 139,90 €, un pocu prezzu altu si tenemu contu chì offre solu tecnulugia FlowView paragunatu à i so cuncurrenti. Pudete cumpratelu quì

Lira Tago

Immagine di a Lira Tagus
Tagus Lira hè a grande scelta o per l'utilizatori chì cercanu un grande schermu eReader. Ié, à u cuntrariu di l'altre marche, Tagus offre a pussibilità di avè un eReader cù un schermu 9,7 "è questu eReader hè chjamatu Tagus Lira. Tagus Lira vene cun Tecnulugia FlowView nantu à un display di carta E-Ink illuminata davanti. A risoluzione di stu schermu hè 1200 x 825 pixel cù 150 DPI. Tagus Lira hà 8 Gb di memoria interna è a pussibilità di esse espansu per mezu di un slot per carte microsd. U hardware eReader, in più di u schermu chì avemu menzionatu, hè custituitu da un processore DualCore 1,2 Ghz cù 512 Mb di ram, sonu, cunnessione Wi-Fi è una batteria 3.000 mAh. Una grande batteria per un ottimu dispositivu.

U software eReader hè Android, cum'è guasi tutti i dispositivi Tagus. Stu sistema operativu chì Tagus utilizza in i so eReaders è chì ci permetterà di dà più funzioni à u Tagus Lira chè esse solu un lettore di ebook. I formati supportati da stu dispositivu è ancu u restu di e ereaders sò: txt, html, chm, pdb, mobi, fb2, djvu, pdf, epub, doc, mp3, wma, jpeg, png, bmp è gif.

Tuttavia, u prezzu di u Tagus Lira ùn hè micca bassu cum'è l'altri dispositivi postu chì hè vicinu à 300 euro, 299,90 euro. Cumprate micca quì

 

Tago da Vinci

Immagine di u Tago Da Vinci
Tagus Da Vinci hè un altru mudellu chì usa ancu a tecnulugia FlowView. A dimensione di u schermu hè 6 ", ma a tecnulugia chì utilizza hè EPD Letter cù luce frontale è schermu tattile. A risoluzione di u screnu hè più altu ch'è quella aduprata in u Tagus Iris 2018 u Tagus Da Vinci hà una risoluzione di 1448 x 1072 pixel cù 300 dpi. U schermu hè tattile è cuntene a funzione coverlens chì permette à a luce di esse regolata mentre passemu u nostru dittu nantu à u spinu. Tagus Da Vinci cuntinueghja à mantene a filusufia Casa del Libro è sustene sia u almacenamentu esternu sia a pussibilità di introduce grandi quantità di ebooks cun un grande almacenamentu internu, 8 Gb. In più di u lettore di carte microsd, U dispositivu averà una cunnessione Wi-Fi, Bluetooth è un portu microusb chì servirà sia per caricare a batteria sia per espandere a funzionalità di u dispositivu.. U Tagus Da Vinci ùn offre micca una uscita per cuffie, ma hè capace di riproduce l'audio, allora avemu davanti à noi unu di i primi eReaders chì emettenu u sonu attraversu a cunnessione bluetooth è micca da e cuffie tradiziunali, qualcosa chì si pensa à u Kindle Voyage è Kindle Oasis ma ùn hè ancu statu attivatu. A bateria Tagus Da Vinci hè di 3.000 mAh, una batteria chì pò durà dui mesi o più sì avemu a cura d'elementi cum'è a luce o a cunnessione Wi-Fi.

Tagus Da Vinci hè un dispositivu chì Oltre à avè a tecnulugia FlowView, hà una luce frontale dimmerabile è Android cum'è sistema operativu di u dispositivu. Questu ci permette di aduprà l'eReader in qualunque ambiente è cù altre funzioni in più di un lettore di ebook, cum'è un calendariu, lettore di e-mail o semplicemente cum'è un notebook digitale per scrive note in u nostru evernote.

Tagus Da Vinci hà una seria di accessori cum'è custodie è caricatori, ancu se questi elementi ùn sò micca inclusi cù l'eReader ma duvemu cumprà da separatamente. L'eReader hà un prezzu di 174,90 €, Un prezzu abbastanza altu se tenemu in contu i concorrenti, ma se apprezzemu e so funzioni extra, pudemu dì chì u dispositivu hè abbastanza equilibratu in u prezzu. Cumpratelu

Cumu si ponenu sti eReaders in u mercatu di eReader?

A verità hè chì sti dispositivi, ancu se Casa del Libro ùn ne vole, sò sempre vicini à u Kindle Paperwhite y u Kobo Aura Edizione 2, questu hè, E-Readers di gamma media chì rispondenu à un bisognu. In ogni casu, pensu u prezzu di sti dispositivi continua à esse un ostaculu per e so vendite, un prezzu di 139,90 euro per un Iris Tagus quandu u Kindle Paperwhite pò esse acquistatu per 30 euro menu mi pare altu, è ancu u Liru Tagus, chì, cù 50 euro di menu, puderia fà girà u mercatu di eReader. In ogni casu, Aghju veramente valore d'avè Android o micca, postu chì un Kindle hè bonu solu per leghje mentre un lettore elettronicu cù Android pò esse adupratu per parechje altre cose. In questu, Casa del Libro vale sempre a pena è dunque, alcuni dispositivi cum'è Tagus Da Vinci, sembranu soluzioni perfette per parechji utilizatori, almenu pensu cusì Chì ne pensi? Chì pensate di sti eReaders?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Diego Perez dijo

    Recentemente aghju acquistatu un Tagus da Vinci. In generale, ne sò assai cuntentu, ma malgratu avè seguitu l'istruzzioni in u manuale di l'utilizatore, ùn possu micca accede à u "" Storage internu ". Qualchissia mi pò aiutà? Grazie.