Kindle Oasis VS Kindle Voyage, i dui migliori eReaders di u mercatu faccia à faccia

Amazon

Ghjustu ieri Amazon hà presentatu ufficialmente u novu E-reader Kindle Oasis cù ...Kindea Oasis»/], un novu eReader high-end chì si distingue per u so design miglioratu, rispettu à u so predecessore, u E-reader Kindle Voyage, ...Kindle Voyage»/] È per mantene intatte e caratteristiche offerte da u Kindle precedente, chì era u flagship di a cumpagnia diretta da Jeff Bezos. Dopu avè analizatu ieri, dopu avè pussutu pruvà lu per pochi minuti à l'eventu induve Amazon Spagna ci hà invitatu, oghje ùn pudemu micca perde l'occasione di affruntallu cù u so predecessore è ancu paragunallu cù u Kindle Paperwhite -...Kindle Paperwhite »/], chì pudemu dì chì hè u so fratellucciu.

Oghje è attraversu questu articulu Compareremu cun grande dettagliu u novu Kindle Oasis cù u Kindle Voyage, senza dimenticà cum'è avemu dettu di u Kindle Paperwhite. Forse e differenze ùn sò micca troppu, ma sò impurtanti è ancu se à prima vista parenu trè dispositivi abbastanza simili in fondu sò abbastanza diversi, cuminciannu cù u so design è finendu cù u so prezzu.

Se vulete sapè cumu u novu Kindle Oasis, u Kindle Voyage è u Kindle Paperwhite sò simili, continuate à leghje attentamente perchè attraversu questu articulu truverete, micca solu quessa, ma parechje altre cose, chì credemu chì puderete esse veramente interessanti sè pensate, per esempiu, à cumprà un novu eReader, per entre in u mondu di a lettura digitale o per cambià u dispositivu chì avete attualmente.

Prima di paragunà u so schermu, u so prezzu o i so vantaghji in diversi aspetti, faremu una rivista cumpleta di e so caratteristiche principali è e specifiche, affinchì pudemu tutti situamoci è sapè chjaramente ciò chì ognunu di sti Kindle ci offre.

Caratteristiche è Specifiche di Kindle Voyage

Kindle

  • Schernu: incorpora un schermu di 6 pollici cù tecnulugia lettera e-papper, tattile, cù una risoluzione di 1440 x 1080 è 300 pixel per pollice
  • Dimensioni: 162 x 115 x 76 mm
  • Fattu di magnesiu neru
  • Pesu: versione WiFi 180 grammi è 188 grammi a versione WiFi + 3G
  • Memoria interna: 4 GB chì vi permette di almacenà più di 2.000 eBook, ancu se dipenderà da a dimensione di ognunu di i libri
  • Connettività: cunnessione WiFi è 3G o solu WiFi
  • Formati supportati: Kindle Format 8 (AZW3), Kindle (AZW), TXT, PDF, MOBI è PRC senza prutezzione in u so formatu originale; HTML, DOC, DOCX, JPEG, GIF, PNG, BMP per cunversione
  • Luce integrata
  • Cuntrastu di schermu più altu chì ci permetterà di leghje di manera più còmuda è piacevule
E-reader Kindle Voyage, ...
  • Stunning display 300 dpi à alta risoluzione - leghje cum'è a carta, senza abbagliu, ancu in u sole.
  • Luce frontale autoregulante chì furnisce u livellu ideale di luminosità sia di ghjornu sia di notte; leghje comodamente per ore.
  • A funzione Turn Page vi permette di cambià pagine senza alzà u ditu.
  • Leghjite quantu vulete. In una sola carica, a batteria dura settimane, micca ore.
  • Amparu catalogu di eBook à prezzi bassi: più di 100 eBook in spagnolu cun un prezzu inferiore à 000 €.

Caratteristiche è Specifiche di Kindle Oasis

Kindea Oasis

  • Mustrà: incorpora un touchscreen da 6 pollici cù a tecnulugia Paperwhite cù E Ink Carta ™ è luce integrata di lettura, 300 dpi, tecnulugia di caratteri ottimizzati è 16 scale di grisgiu
  • Dimensioni: 143 x 122 x 3.4-8.5 mm
  • Fabbricatu nantu à un alloghju di plastica, cù un quadru di polimeru chì hè statu sottumessu à un prucessu di galvanizazione
  • Pesu: versione WiFi 131/128 grammi è 1133/240 grammi a versione WiFi + 3G (U pesu hè indicatu prima senza coperchio è secondu cun ellu attaccatu)
  • Memoria interna: 4 GB chì vi permette di almacenà più di 2.000 eBook, ancu se dipenderà da a dimensione di ognunu di i libri
  • Connettività: cunnessione WiFi è 3G o solu WiFi
  • Formati supportati: Format 8 Kindle (AZW3), Kindle (AZW), TXT, PDF, MOBI senza prutezzione, PRC nativamente; HTML, DOC, DOCX, JPEG, GIF, PNG, BMP per cunversione
  • Luce integrata
E-reader Kindle Oasis cù ...
  • U nostru Kindle u più finu è u più leggeru; leghje comodamente per ore.
  • Cuncepimentu di buttone ergonomicu per girà a pagina senza sforzu.
  • U Kindle cun una autonomia più grande. A cassa in pelle cù batteria integrata pò allargà a vita di a batteria di u dispositivu di parechji mesi.
  • Sceglite u culore di a tappa amovibile: neru, bordeaux o noce.
  • Pantalla di alta risoluzione 300 dpi - leghje cum'è carta stampata.

Caratteristiche è Specificazioni di Kindle Paperwhite

Kindle Paperwhite

  • Mustrà: incorpora un schermu di 6 pollici cù tecnulugia Letter e-paper è luce di lettura integrata, 300 dpi, tecnulugia di fonti ottimizata è 16 scale di grisgiu
  • Dimensioni: 169 x 117 x 9.1 mm
  • Pesu: versione WiFi 205 grammi è 217 grammi a versione WiFi + 3G
  • Memoria interna: 4 GB chì vi permette di almacenà più di 2.000 eBook, ancu se dipenderà da a dimensione di ognunu di i libri
  • Connettività: cunnessione WiFi è 3G o solu WiFi
  • Formati supportati: Kindle Format 8 (AZW3), Kindle (AZW), TXT, PDF, MOBI è PRC senza prutezzione in u so formatu originale; HTML, DOC, DOCX, JPEG, GIF, PNG, BMP per cunversione
  • Luce integrata
  • Batteria: Amazon assicura chì cù una sola carica di u dispositivu pudemu gode di lettura per 6 settimane.
Kindle Paperwhite -...
  • Stunning display 300 dpi à alta risoluzione - leghje cum'è a carta, senza abbagliu, ancu in u sole.
  • Luce integrata autoregulante: leghje ghjornu è notte.
  • Leghjite quantu vulete. In una sola carica, a batteria dura settimane, micca ore.
  • Prufittate di a vostra passione per leghje senza avvisi per email o notifiche.
  • Amparu catalogu di eBook à prezzi bassi: più di 100 eBook in spagnolu cun un prezzu inferiore à 000 €.

Cuncepimentu; un passu in daretu per migliurà

Cù l'arrivu in u mercatu l'annu passatu di u Kindle Voyage, Amazon hà vulsutu offre un dispositivu cù una putenza enorme, alcune specificazioni interessanti, ma soprattuttu cun un design Premium è pienu di eleganza. Fattu di materiali di alta qualità, solu tenendulu in manu puderete capisce chì ùn site micca di fronte à qualsiasi dispositivu.

Tuttavia, Cù l'arrivu di u Kindle Oasis nantu à u mercatu, a sucietà diretta da Jeff Bezos pare avè decisu di fà un passu in daretu, per andà in un altru sensu., chì ovviamente per più interessante. In questu novu Kindle, u plasticu di alta qualità hè torna una volta u principale prutagunista, per pudè offre ci un dispusitivu di dimensioni più chjuche è sopratuttu cù un pesu assai più bassu.

Inoltre, u plasticu cù quale hè custruitu stu novu Kindle ùn ci hà micca datu una cattiva sensazione è a riduzione di pesu hè assai apprezzata. Cum'è l'avete dighjà vistu, simu passati da 188 grammi chì u Kindle Voyage pesa à solu 131 grammi chì pesa u New Kindle Oasis.

L'incorporazione di u casu, cù una batteria integrata, hè unu di i punti di forza di u Kindle Oasis, in cui i materiali di alta qualità chì sò stati aduprati in u Kindle Voyage ùn sò micca stati aduprati, ma chì sò stati rimpiazzati per offrirci parechje altre cose, à chì più interessante, o almenu pensemu cusì.

Per ciò chì tocca à u cuncepimentu, puderiamu dì què u Kindle Paperwhite ferma un passu daretu à u Kindle Oasis è u Kindle Voyage, ancu per furtuna a maiò parte di i lettori ùn si primuranu micca di u cuncepimentu esternu di u dispusitivu è ciò chì conta veramente sò e caratteristiche chì li offre internamente.

Schernu; ùn li circate micca perchè ùn ci hè nisuna differenza

Amazon

Se duvessimu piazzà i trè Kindle nantu à una tavula è accenderli, nantu à u so schermu puderiamu truvà parechje similitudini è poche differenze. È hè chì i schermi di u Kindle Oasis, di u Kindle Voyage è di u Kindle Paperwhite sò di listessa dimensione, utilizanu a stessa tecnulugia è anu ancu a stessa risoluzione di pixel per pollice.

Una di e poche sfarenze chì truveremu hè forse a luminosità è hè chì l'Oasis Kindle hà ghjuntu à u mercatu vantendu di offre una luminosità più grande, ancu in situazioni di poca luce. St'aspettu differenziariu perde largamente a so impurtanza sapendu chì i trè dispositivi anu luce integrata chì ci permette di leghje, senza alcuna difficultà è senza lascià i nostri ochji in a prova, in cundizioni di bughjura cumpleta.

Indubbiamente, u schermu ùn serà micca una di e differenze chì ci facenu inclinà per cumprà unu o l'altru dispositivu è hè chì tutti i trè sò assai simili è differenu in picculi dettagli senza troppu impurtanza.

 

U novu casu Kindle Oasis, necessariu è sufficiente cum'è novità?

Kindle Oasis Case

Durante ghjorni era stata rumurata a pussibilità chì u novu Kindle incorpora un casu induve una batteria esterna hè u prutagunista principale. Questu casu pudemu dì chì hè una di e grandi differenze di u novu Kindle Oasis in quantu à u Kindloe Voyage è in generale in quantu à qualsiasi eReader cù u segnu Amazon.

Sicondu i bisogni di ogni utilizatore, pò esse una vera benedizzione, ancu se aghju paura chì pochi utilizatori ne prufittinu è hè chì a batteria eReader ci offre dighjà una enorme autonomia è credu chì ùn hè nè necessariu per questu novu Kindle, nè abbastanza per esse u grande differenziatore rispettu à u so predecessore.

Inoltre, ùn ci vole micca à scurdà chì stu novu Kindle ci offre una ricarica rapida, chì permette a batteria di u dispositivu di esse caricata in un spaziu assai cortu di tempu. Qualchissia hà veramente sensu in un eReader à un casu cù una batteria integrata?.

U prezzu; una grande sfarenza

El Kindle Voyage hè ghjuntu à u mercatu cù un prezzu chì hà sorpresu più di unu, postu chì a maggior parte di noi avianu eReaders cum'è dispositivi cun un prezzu più o menu normale è à a portata di qualsiasi utilizatore. Amazon l'hà ghjustificatu dicendu chì simu di fronte à un libru elettronicu di alta qualità, fattu di materiali Premium è chì ci offre caratteristiche è funzionalità chì ùn pudemu micca avè in un altru dispositivu di stu tippu. Per avà Stu dispositivu pò esse acquistatu per 189.99 euro.

A cumpagnia diretta da Jeff Bezos hà continuatu à mantene in u so catalogu sia u Kindle di Base sia u Kindle Paperwhite, chì ponu esse acquistati rispettivamente per 79.99 euro è 129.99 euro.

U lanciu di u Kindle Voyage ùn hè micca andatu male per u grande magazinu in linea è malgradu i prublemi iniziali di scorta, e vendite anu fattu prestu numerosi numeri. U Kindea Oasis Hè significatu andà un passu più luntanu è hè chì u so prezzu hè sempre più altu di quellu di u Kindle Voyage, senza chì, cum'è avemu vistu, ci offri troppu novità. Attualmente stu dispositivu pò esse acquistatu in u mercatu per 289.99 euro, un prezzu assolutamente pruibitivu per un gran numeru di utilizatori chì ùn anu mancu cunsideratu a pussibilità di spende hè quantità di soldi nantu à un libru elettronicu, ch'elli ponu aduprà solu per gode di lettura numerica.

Kindle Voyage

A differenza di prezzu trà i trè dispositivi hè abbastanza impurtante è oghje hè difficiule di truvà troppu utilizatori chì sò disposti à investe guasi 300 euro in un eReader. Benintesa, fendu cusì averemu un Kindle cun un cuncepimentu premium è cù caratteristiche sensazionali è specifiche.

Se simu disposti à spende menu soldi, per i 129.99 euro chì vale u Kindle Paperwhite averemu un Kindle assai bonu chì ci permetterà di gode di lettura numerica, chì dopu tuttu hè u scopu cù l'acquistu di un lettore elettronicu. U cuncepimentu pudemu dì, chì hè qualcosa secondaria.

A differenza di prezzu hè alta; Hè tantu in termini di cuncepimentu è di prestazioni chì duverà pagà quella differenza?.

 

The Kidle Oasis, vincitore di stu duellu senza troppu argumenti

Hè vera chì Amazon hà riesciutu à fà chì u Kindle Oasis abbia un pesu assai più bassu è un cuncepimentu assai miglioratu, incorpurendu un novu casu chì ci dà una dosa in più di batteria, ma hè quì chì pudemu dì chì a nutizia hè ghjunta. Se u Kindle Voyage fussi a versione 1.0 di un dispositivu, questu Kindle Oasis pensu chì puderia esse 1.2 senza prublemi, quandu avemu tutti aspettavamu ch'ellu sia un 2.0 cun novità impurtanti.

U novu Kindle Oasis hè u vincitore di stu duellu à trè, ancu senza troppu argumenti è cù un prezzu chì hè aumentatu di più nè menu di 100 euro paragunatu à u Kindle Voyage. Tutti ci aspettavamu assai di più da u novu Kindle è chì incorporerà novità è micca solu un casu cù una batteria integrata. Stu casu pò esse assai utile in un smartphone chì a durata di a batteria hè corta, ma in un lettore elettronicu chì a batteria pò durà parechje settimane sinceramente ùn vedu micca a logica o l'utilità.

In un duellu strettu u vincitore seria l'Oasis di Kindle cum'è l'avemu dettu, ma se fighjemu u prezzu è sopratuttu guardemu ciò chì vulemu in un eReader, forse dinò u vincitore seria u Kindle Paperwhite, u Kindle più equilibratu in a storia cun un prezzu simpliciamente spettaculare.

Quale hè u vincitore di u duellu trà u novu Kindle Oasis, u Kindle Voyage è u Kindle Paperwhite per voi?. Pudete cuntà u vostru parè in u spaziu riservatu à i cummenti annantu à questu post, in u nostru foru o attraversu qualsiasi rete suciale induve simu presenti è pronti à discute di questu o di qualsiasi altru tema cun voi.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

12 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   lugliu dijo

    Ebbè, sò stata delusa, aspittendu chì a fine sia tradutta in un semplice cambiamentu esteticu, à parè meiu ùn hè micca attrattivu quant'è u viaghju.
    u prezzu mi pare una pazzia.
    senza processatore novu, nè schermu aghjurnatu, nè inchjostru di culore, ecc.
    Simu sempre à u Medievu di i ereaders, qualchissia cumpagnia osa fà u passu versu u Rinascimentu è a Modernità?
    Induve hè piattu u famosu processore imx7, induve u schermu cù i culori, ancu s'elli sò spenti, induve hè carcu da l'energia solare, ...
    u saltu qualitativu duverà vene da un'altra impresa, micca da amazon

  2.   jabaal dijo

    Mi piacerebbe pruvà l'Oasis. Sò sicuru chì hè assai cunfortu di tene cù una mano. In questu sensu, feliciteghju Amazon per u cuncepimentu di u dispositivu. Aghju u dubbitu di quantu serà còmodu di appughjà i buttoni fisichi, hè sicuru hè faciule ma mi dumandaraghju sempre perchè nimu hà imitatu a piccula rota chì avia u vechju Papyre 5.1. Ùn aghju mai vistu nunda di più comodu per girà a pagina tenendu u dispusitivu cù una mano.

    U prezzu hè ciò chì mi hà incazzatu. Hè assai caru. Aghju imaginatu chì u fattu di cumprende a tappa hà qualcosa (assai) à chì vede. A quistione hè, perchè l'includenu, inflendu cusì u prezzu di u dispusitivu, invece di offre lu separatamente cum'è cumplementu? Di solitu ùn adupru micca un casu perchè rendenu u dispusitivu bruttu (micca in questu casu, chì hè abbastanza elegante) è aumentanu assai u pesu allora ùn capiscu micca quì perchè Amazon hà decisu di includelu. E so ragioni averanu.

    Hè assai bè chì a copertura offre più autonomia ma pensu chì l'avanzata perfetta accadrà u ghjornu chì incorporanu u so pannellu solare kindle è a rendenu indipendente da u currente elettricu. Cù u pocu chì cunsumanu i lettori pensu chì sia qualcosa di fattibile. Suppongo chì s'elli ùn l'anu micca fatta, hè per via di qualchì prublema di cuncepimentu o di pesu o di costu. Ùn sapè.

    Cum'è dite in l'articulu, e differenze sò: più liggeru di u dispositivu stessu, più autonomia (cù a copertina), copertina inclusa, megliu cuncepimentu è una migliore illuminazione. Basta per ghjustificà a differenza di prezzu? hè a dumanda.

    In stu mumentu sò sempre cù u mo "vechju" KP2.

  3.   zencruzer dijo

    U prublema di u Kindle Oasis cù u casu hè chì pare chì senza a batteria di u casu l'auntonomia di u Kindle ùn supere micca un paiu di settimane. E questu hè chì Amazon hà basatu nantu à u fattu chì a stragrande maggioranza di i pruprietari di unu di sti e-Readers a portanu sempre cun un casu.

  4.   Juan dijo

    Ebbè, solu trà i dui di elli u viaghju, perchè ùn vedu nisun veru miglioramentu in l'oasi. Ma se devu sceglie un vincitore, kobo h2o vince chiaramente da una frana cum'è u lettore cù e prestazioni migliori in u mercatu è u megliu firmware di lettura è di cunfigurazione. Ancu s'ellu hà qualchì dpi menu. S'ellu hè una questione di DPis è di stà in 6 "u vincitore chjaru hè u kobo hd senza dubbitu per a qualità di u prezzu.

    1.    photius dijo

      Aghju un Kindle 7th è un Kobo Glo HD è mi dispiace di dì chì u Glo hè un pocu sottoperformatu paragunatu à un Kindle PaperWhite chì hà ancu 300 dpi.

  5.   photius dijo

    Prezzu esorbitante senza furnisce una innuvazione nutevuli. Hè un "più listessu" ma più caru. Una delusione tutale. L'avanzate devenu vene di a manu cù a qualità di i schermi. U fattu chì a questione di un fondo biancu tutale è di lettere nere perfettamente cuntrastate ùn sia micca stata risolta chiaramente chì ùn ci hè un impegnu decisu per l'innovazione. Cum'è qualcunu hà dettu; Simu sempre à u Medievu di i eredaders.

    1.    jabaal dijo

      Completamente d'accordu cun voi. Aghju sempre dettu chì Eink deve travaglià nantu à questu, u cuntrastu. Sfondu più biancu (avà travestitu da a luce integrata) è lettere più nere. Pensu chì andavanu à presentà e nuove tecnulugie u mese prossimu ... per vede chì nutizie portanu.

  6.   Richarr dijo

    U vincitore ùn hè nè u viaghju nè l'oasi. Hè u paperwhite.

    Ùn vogliu mancu a cuprendula. Ch'elli a vendinu secca è parlemu. Tuttavia, ùn vedu micca miglioramenti nantu à u mo paperwhite.

  7.   Enric Renart dijo

    Nè unu nè l'altru ùn sò "i migliori lettori". In ogni casu, sò u megliu Kindle, u "top of the range", ma per usu esclusivu cù Amazon. Ié, a sò, calibru è cunvertu ... ma ... è u Drm? Ùn possu micca accettà cum'è una opzione valida "per difettu" qualcosa chì hè teoricamente illegale. Saltà u Drm ùn deve micca, a priori, esse una opzione. Ogni volta chì possu, compru senza Drm, se vulessi un Kindle anderaghju per un paperwhite o ancu u più basicu senza illuminazione, postu chì sti dui ghjoculi costanu un prezzu assai esorbitante per u scopu per u quale sò destinati: leghje Wonder with a basa o cù un Bq Cervantes, à prezzi assai più ragiunevuli).

  8.   Jerry Siegel dijo

    Grazie per u vostru articulu, m'hà aiutatu assai in a scelta
    Cumprà u "vechju" Voyage in 2017?
    Quandu aghju decisu di cumprà un novu Kindle, sò stata colpita da u Viaghju cù u so aspettu minimalista è tutte e critiche favurevuli per l'Oasis.
    Dicu aspettu MINIMALISTA è ùn vogliu micca dì l'Oasis, da un puntu di vista di cuncepimentu è pulizia u Viaghju hè minimalismu in e-reader.
    Avà, ùn hè micca solu què. da u puntu di vista tecnulugicu hè superiore à tutti, hà più tecnulugia di nimu. I buttoni di polvere sò obsoleti. Hè u passatu. S'ellu si tratta di esse operativu, sò, basta à graduà a pressione è tene u ditu è ​​appughjà per girà a pagina, cù una risposta tattile cum'è un Apple Watch.
    FANU A FUNZIONE è ùn spiccanu micca !!!
    Hè u cuncepimentu chì Jonathan Ive faria. Buttoni micca visibili.
    È i materiali !!!
    Bottoni d'argentu è di carbone, corpu di magnesiu vs plasticu galvanizatu.
    Va bè, per u pesu. Cù copre hè menu pesante. È l'origami, chì serà raru, ma funziona è dà un toccu giappunese à tuttu.
    L'ergonomia in teoria u megliu di l'oasi dipende da e mani chì avete, l'Oasi pò ancu diventà troppu chjuca ancu se cù a soluzione riversibile hè risolta, ma vi forza à leghje sempre cù una sola manu.
    In ogni casu hè u megliu valore in relazione à u Viaghju rettangulare.

    Per girallu bè diceraghju chì u Viaghju hè per usu in tuttu u bordu è chì l'Oasi puderia supeuperà lu à a lettura à u lettu.
    Ci hè una soluzione, cumprate u SUV Voyage, è l'Oasis da leghje in lettu (solu scherzendu).
    -
    Hè u megliu Kindle?
    U megliu Kindle serà un Voyage - cù i so buttoni invisibili - è a dimensione è e proporzioni di l'Oasis.
    Circundà i circuiti ùn vi mette micca sopra à Voyage, hè una estetica futuristica è un viaghju ind'i tempi.
    È una cosa di più ... a luce automatica hè una delizia chì duverebbe esse prisente in ogni dispusitivu di l'avvene.
    I 10 LED vs i 6 di u Viaghju ùn facenu alcuna differenza, zero lagnanze nantu à a luce è ancu un carta bianca luminosa.
    PREZZU, un Viaghju cù Origami hè -solu- 50 € - più prezzu. Cusì ùn hè micca un prublema.
    Un Oasis cù a tecnulugia Voyage hè u pocu altru chì puderia esse migliuratu.
    Tuttu què dettu da rispettu 😉

  9.   Jerry Siegel dijo

    Grazie per u vostru articulu, m'hà aiutatu assai in a scelta.
    Quandu aghju decisu di cumprà un novu Kindle, sò stata colpita da u Viaghju cù u so aspettu minimalista è tutte e critiche favurevuli per l'Oasis.
    Dicu aspettu MINIMALISTA è ùn vogliu micca dì l'Oasis, da un puntu di vista di cuncepimentu è pulizia u Viaghju hè minimalismu in e-reader.
    Avà, ùn hè micca solu què. da u puntu di vista tecnulugicu hè superiore à tutti, hà più tecnulugia di nimu. I buttoni di polvere sò obsoleti. Hè u passatu. S'ellu si tratta di esse operativu, sò, basta à graduà a pressione è tene u ditu è ​​appughjà per girà a pagina, cù una risposta tattile cum'è un Apple Watch.
    FANU A FUNZIONE è ùn spiccanu micca !!!
    Hè u cuncepimentu chì Jonathan Ive faria. Buttoni micca visibili.
    È i materiali !!!
    Bottoni d'argentu è di carbone, corpu di magnesiu vs plasticu galvanizatu.
    Va bè, per u pesu. Cù copre hè menu pesante. È l'origami, chì serà raru, ma funziona è dà un toccu giappunese à tuttu.
    L'ergonomia in teoria u megliu di l'oasi dipende da e mani chì avete, l'Oasi pò ancu diventà troppu chjuca ancu se cù a soluzione riversibile hè risolta, ma vi forza à leghje sempre cù una sola manu.
    In ogni casu hè u megliu valore in relazione à u Viaghju rettangulare.

    Per girallu bè diceraghju chì u Viaghju hè per usu in tuttu u bordu è chì l'Oasi puderia supeuperà lu à a lettura à u lettu.
    Ci hè una soluzione, cumprate u SUV Voyage, è l'Oasis da leghje in lettu (solu scherzendu).
    -
    Hè u megliu Kindle?
    U megliu Kindle serà un Voyage - cù i so buttoni invisibili - è a dimensione è e proporzioni di l'Oasis.
    Circundà i circuiti ùn vi mette micca sopra à Voyage, hè una estetica futuristica è un viaghju ind'i tempi.
    È una cosa di più ... a luce automatica hè una delizia chì duverebbe esse prisente in ogni dispusitivu di l'avvene.
    I 10 LED vs i 6 di u Viaghju ùn facenu alcuna differenza, zero lagnanze nantu à a luce è ancu un carta bianca luminosa.
    PREZZU, un Viaghju cù Origami hè -solu- 50 € - più prezzu. Cusì ùn hè micca un prublema.
    Un Oasis cù a tecnulugia Voyage hè u pocu altru chì puderia esse migliuratu.
    Tuttu què dettu da rispettu 😉
    Ergonomia.
    Dipende da e mani chì avete, l'Oasi pò ancu diventà troppu chjuca ancu se cù a soluzione riversibile hè risolta, ma vi forza à leghje sempre cù una mano.

    Per girallu bè diceraghju chì u Viaghju hè per usu in tuttu u bordu è chì l'Oasi puderia supeuperà lu à a lettura à u lettu.
    Ci hè una soluzione, cumprate u SUV Voyage, è l'Oasis da leghje in lettu.

  10.   Katherin dijo

    Devu cumprà unu per un anniversariu da un grande peghju lettore di carta, chì cunsiglierebbe? Aghju da vede assai bè