GRAMMATA facilita l'autoedizione di libri digitali

Autoedizione

Una di e più rinumate imprese in u mercatu di dispositivi di lettura digitale è tuttu ciò chì circonda questi hà decisu di lancià una nova piattaforma eccitante di autoedizione di libri digitali, chjamatu ancu eBooks è chì vole esse un novu strumentu per tutti quelli scrittori è editori desiderosi di vede u so sognu di publicà un libru fattu realità.

Parlemu di sicuru di a sucietà spagnola basata in Granada, GRAMMATA, fundata in u 2002 è da tandu ùn hà micca cessatu di cresce finchè ùn hè diventatu unu di i più impurtanti di u settore è chì, per esempiu, attraversu e so librerie virtuale racoglie digià più di 55.000 tituli sfarenti. Senza dubbitu i so prudutti stella sò tutti quelli racolti sottu u nome Papyre è chì sò stati ricunnisciuti in u mondu sanu.

A nova piattaforma battizata cum'è Autoedizione GRAMMATA fingendu di esse una risorsa per parechji editori indipendenti chì videranu cun ella i so bisogni di avè un strumentu chì li permetta di publicà libri digitali in modu semplice è indipendente, indipendentemente da u so paese d'origine.

A nova piattaforma Hè dighjà pienu operativu per editori in parechji paesi cum'è l'Argentina, u Messicu, a Culumbia o a Spagna È a sucietà Granada hà digià cuminciatu à cunsiderà l'idea chì in un futuru micca troppu luntanu pò esse dispunibuli per autori indipendenti, vale à dì per qualsiasi di noi chì sentenu u bisognu di vede publicata a so opera literaria.

Juan González de la Cámara, CEO è fundatore di GRAMMATA Avete dettu riguardu à sta nova avanzata di a vostra impresa chì "L'idea hè chì editori è autori culumbiani, argentini, messicani, spagnoli ... anu à a so dispusizione subitu a capacità di cummercializà i so tituli numerichi in ogni paese di lingua spagnola induve a cumpagnia hè presente"

Grazie à stu novu sistema di publicazione desktop, sia editori sia autori puderanu ancu avè accessu immediata à tutti quelli mercati in i quali GRAMMATA hè presente, chì raprisenta senza dubbiu una opzione è una strada di grande interessu.

Più infurmazione - Revisione: Papyre 601, l'opzione scunnisciuta

Surghjente - autopublicazione.grammata


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.