Trasforma u vostru discu duru in un servitore di ebook grazia à Caliber-Go

Caliber-Go

Calibre hè un gestore fenomenale di ebook e cose cume stu tutoriale rendenu assai difficiule per qualsiasi prugramma novu creatu di superà stu manager. Inoltre, essendu Software Libaru è Libaru, a pussibilità d'avè un rivale hè ancu più difficiule.

In questu casu vi diceremu cumu creà un servitore di casa simplice cù Calibre, Calibre-Go è Google Drive, un discu duru in nuvola chì pudemu aduprà di rigalu. Basta à seguità i passi chì vi dicemu.

Prima di tuttu duvemu uttene tuttu u lugiziale necessariu, vale à dì, Calibre, Google Drive è Calibre-Go, quest'ultima hè una app chì pudemu uttene attraversu u Google Play Store. Sfurtunatamente ùn sò micca statu capace di sapè s'ellu ci hè una versione per iOS ma assistendu u situ di u sviluppatore, Pensu Calibre-Go hè dispunibule solu per Android.

Caliber-Go cuntattarà Caliber per chì a nostra biblioteca personale sia in u cloud di Google Drive

Una volta avemu tuttu què, andemu in Calibru, nantu à u nostru urdinatore, è andemu in Calibru Libreria -> Crea una nova biblioteca. In a finestra chì appare noi creemu una libreria viota in u novu locu è selezziunemu un cartulare da u nostru Google Drive (Sfortunatamente ùn pudemu micca fà questu in Linux, ancu).

Una volta chì tuttu hè marcatu, cliccate Ok è aspettate chì a nova biblioteca sia sincronizata in Google Drive. Se avemu una grande biblioteca, duvemu aspettà un bellu pezzu. Quandu avete finitu sta sincronizazione, avemu apertu Calibre-Go è selezziunate Google Drive è po u nostru contu.

Dopu questu, a biblioteca chì avemu caricatu si aprirà è chì pudemu gestisce à distanza da Caliber-Go ma ancu da u nostru Calibre. A sincronizazione perfetta per quelli chì volenu leghje via mobile è ùn volenu micca aduprà cavi per a sincronizazione Facile nò?


2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   alfonsu ramos dijo

    Desle linux, dendu l'indirizzu di u vostru Google Drive, genera una biblioteca in / home / My folder / https: /
    Ciò chì aghju fattu hè statu di cupià i cartulari chì custituiscenu veramente a libreria à u mo Google Drive, è voilà, cù Calibre-go vecu a mo libreria cum'è se nunda fussi accadutu.
    Resta solu da sperà chì a versione di Calibru per linux possa dighjà fà a cunnessione diretta, intantu, questu hè u modu alternativu, utile, ancu se un pocu scomudu se vulete vedelu cusì.

  2.   Walter dijo

    Calibre hè in giru nantu à Linux per un bellu pezzu, assai più di 5 mesi, anzi hè natu essendu Linux. Copiate questu in u vostru terminal è avete Calibre in Linux
    sudo -v && wget -nv -O- https://download.calibre-ebook.com/linux-installer.sh Œ œ sudo sh / dev / stdin