BQ mette à ghjornu u so eReader è lancia u BQ Cervantes 4

BQ Cervantes 4

A cumpagnia spagnola BQ cuntinueghja à scumette nantu à eReaders. Ancu se a cumpagnia hè focalizata nantu à u lanciamentu di novi smartphone, hà avutu una lacuna per lancià un novu mudellu eReader, un mudellu o piuttostu un aghjurnamentu. Stu dispositivu hè statu chjamatu Cervantes 4, rimpiazzendu Cervantes 3, chì, per u mumentu, hè sempre distribuitu.

Stu novu dispositivu ùn porta micca funzionalità sfarenti cum'è Kobo Aura One o Kindle Oasis, ma offre ciò chì ogni lettore cerca. Per una cosa, u schermu eReader hè statu aggiornatu à un display cun tecnulugia E-Ink à risoluzione cumpleta, què hè 1072 x 1448 pixel è 300 ppi. Una risoluzione chì solu eReaders premium anu. E so misure sò moderate è hà una luce frontale chì pò esse regolata per eliminà a luce blu, per i lettori più notturni.

Cervantes 4 hè cumpatibile cù a tarifa fissa di Nubico è offre a pussibilità di aumentà u so almacenamentu internu per mezu di un slot per carte microsd, qualcosa chì parechji mudelli di eReaders anu eliminatu deliberatamente.

BQ Cervantes 4

In quantu à e misurazioni è u pesu, u novu Cervantes 4 pesa 185 gr è hà e misure seguenti: 169 x 116 x 9,5 mm. Sò misure veramente interessanti per u più lettori, almenu in termini di pesu, qualcosa chì parechji lettori si lagnanu è cercanu in un bon eReader.

L'autonomia di u Cervantes 4 hè abbastanza alta, supera u mese di autonomia, cun una batteria di 1.500 mAh. Benintesa, l'autonomia serà più o menu sicondu l'usu chì demu à u dispusitivu è ancu u modulu wifi è a luce frontale.

In quantu à e specificazioni tecniche, U Cervantes 4 hà un processore 6 Ghz Freescale i.MX 1,2 cù 512 Mb di ram è 8 Gb di memoria interna. Hà una cunnessione Wi-Fi, schermu tattile è illuminazione frontale. A tecnulugia aduprata da BQ hè chjamata OptimaLight, una tecnulugia di illuminazione chì permette di mudificà l'emissione di luce finu à chì elimina cumpletamente a luce blu è offre quellu schermu aranciu tipicu nantu à sti dispositivi.

U prezzu di questu Cervantes 4 hè 139 euro, prezzu più altu ch'è l'altri dispositivi da 6 pollici, ma accessibile quandu si tene in contu l'articuli cù a luce blu, u pesu o i tassi piatti di ebooks. Qualcosa chì solu eReaders premium anu.

Personalmente mi pare un lettore elettronicu interessante, assai interessante se tenemu in contu e funzioni di u so predecessore, Cervantes 3 è chì per u momentu ùn ci hè nunda da cunfirmà chì ùn si pò fà. Vale à dì, pensu chì avemu un eReader premium cun un prezzu mediu o cusì pare, ùn avemu ancu passatu i test, ma Chì pensate di u novu dispositivu BQ? Pensate chì questu novu Cervantes 4 sia interessante?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Javi dijo

    Ebbè, a priori pare un dispositivu attraente. U tema di a luce di "notte" mi pare una grande idea è mi dumandu quantu tempu Amazon impiegherà per copiallu per i so Kindle. A verità hè chì ùn aghju mai avutu un BQ in e mo mani, ma aghju una grande memoria di u mo primu lettore, un Papyre 5.1. Bonu di vede ci hè vita al di là di Kobo è Kindle.

  2.   Maria in Cama dijo

    A mo dumanda hè: induve a possu cumprà?
    Per incredibile chì pare, ùn hè micca dispunibile in ogni locu.
    Hè cusì, ci hè sempre poca vita al di là di Kobo è Kindle.