BQ mette à ghjornu u so Cervantes Touch Light

BQ mette à ghjornu u so Cervantes Touch Light

Bq eReaders hè una di e cumpagnie pionere in u mondu di eReader in Spagna. Dapoi a so creazione, ci sò dighjà assai eReaders chì anu publicatu un mercatu assai picculu in questu paese ma di conseguenza, BQ eReaders s'hè stabilitu cum'è una riferenza spagnola in stu mondu. Hè entratu di recente in u mondu di u smartphone, finu à avà hà digià lanciatu trè mudelli dual-sim cun una accettazione incredibile. Ma tuttu què ùn significa micca chì lascia u mondu di l'eReader è di a tableta da parte. Qualchì ora fà, BQ hà lanciatu ufficialmente versione 5.0 per u vostru eReader u più putente, Cervantes Touch Light. Un lettore elettronicu chì hà avutu una traiettoria turbulenta.

Migliuramenti in l'aghjurnamentu 5 di Cervantes Touch Light

Trè spazii di migliuramentu in questu aghjurnamentu chì Cervantes Touch Light hà avutu si spiccanu, vale à dì, miglioramenti in u spettatore, miglioramenti in a Biblioteca, miglioramenti generali. In quantu à i miglioramenti di u spettatore, Cervantes Touch Light supporta avà i formati FB2, MOBI, DOC, RTF è TXT. U supportu di lettura hè ancu aghjuntu: u tempu chì dura a lettura, u titulu, l'autore, pagine rimanenti, pagine lette, ecc ... cusì l'interfaccia s'assumiglia à quelle pupulari create da Amazon o Kobo. Un aghjurnamentu impurtante in questa zona hè u miglioramentu di a visualizazione di i fugliali pdf, in particulare in u modu di paesaggio è di zoom. Dopu l'interazzione cù strumenti digià basi cum'è sottolineamentu è ricerca di parolle sò state migliurate.

In quantu à l'area di a biblioteca, Cervantes Touch Light incorpora miglioramenti grafichi cum'è barre di scorrimentu; a pussibilità di pudè raggruppà è persunalizà e nostre bibliuteche da l'eReader senza avè da passà per un altru urdinatore, serà pussibule navigà trà e cullezzione d'imagine è u cambiamentu più interessante (almenu mi pare) hè a pussibilità chì u u lettore sceglie trà "Leghje", "Unread" è "Lettura" da appiecà à e vostre letture è poi filtrate a vostra bibliuteca per u statu chì vulete.

BQ rilascia u lugiziale Cervantes Touch Light eReader

Ma forse i cambiamenti i più impurtanti, soprattuttu per i soi E-lettori BQ, hè a liberazione di u codice software di Cervantes Touch Light, una misura assai positiva chì migliurà significativamente l'eReader, permettendu «Hacks»Personali chì vi rendenu più pruduttivu. Cervantes Touch Light pò esse u primu eReader di gamma media-alta à liberà u so software. Anu ancu fattu altri cambiamenti per mette in risaltu cum'è a currezzione di u contadore di a batteria o l'introduzione di u galizianu cum'è opzioni di lingua.

Opinione

Cervantes Touch Light hè unu di i migliori eReaders mai fatti E-lettori BQ, ma hè ancu u dispositivu chì hà datu à a cumpagnia i più prublemi, se visitate u nostru foru o navigate in rete, vedrete quanti utilizatori anu avutu assai prublemi cù l'eReader è continuanu à avè. Pensu chì questu aghjurnamentu ùn hè micca solu statu un miglioramentu necessariu, ma pò ancu esse una sorta di chjama à aiutu, una dumanda d'aiutu da a cumunità per migliurà u dispusitivu. In listessu tempu, hè un vantaghju cumpetitivu chì pochi concorrenti anu è chì li rende attraente davanti à un sviluppatore o publicu amatori di prugrammazione. Se à questu aghjunghjenu una goccia di prezzu, Cervantes Touch Light seria unu di i migliori eReaders nantu à u mercatu.  Chì dici? Chì pensate di questu aghjurnamentu? L'avete digià pruvata?

Più infurmazione - Circate una soluzione à i prublemi di bloccu di u BQ Cervantes Touch Light,

Fonte è Immagine - Supportu BQ eReaders

Video -  U mo bq è i


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.