L'aghjurnamentu di u Mega Software hè creatu per pirate e Kead eReaders

L'aghjurnamentu di u Mega Software hè creatu per pirate e Kead eReaders Una di e cose chì e tavolette è eReaders spartenu in più di a pussibilità di serve da libri, hè chì ponu esse pirateati, una peculiarità chì à e grandi imprese ùn piace di solitu ma hè ancu vera chì in parechji casi tendenu à migliurà u dispositivu significativamente.

Un bon esempiu di questu puderia esse truvatu in l'Actualizazione Kobo Mega, un prugettu da un utilizatore chì rende ogni Kobo eReader significativamente miglioratu. Ancu in questu casu, U Mega Update hè basatu annantu à u principale software Kobo per chì u funziunamentu di u sistema sia assicuratu.Tuttavia, Mega Update ùn hè micca un lugiziale simplice ma hè un megapack chì riunisce l'ultimi aggiornamenti di Kobo cù u lugiziale necessariu è utile per l'utilizatore.

Questa Mega Actualizazione cuntene dizziunarii migliurati è caratteri persunalizati

Cusì, in più di l'ultimu firmware, PBchess hè inclusa, a pussibilità di cunnessione cù l'eReader attraversu u protocolu SSH è ancu dizziunarii persunalizati è sfarenti fonti adatti per leghje. Mancu duvemu dimenticà l'applicazioni di lettura chì sò state installate è chì ci permettenu di allargà i furmati di lettura chì l'eReader supporta, migliurendu ne alcune cume u furmatu pdf.

Quelli di voi chì avete avutu un Kobo eReader per un bellu pezzu seranu familiarizati cù i nomi di KOreader, CoolReader, Kobo Start Menu o pbchess, tutti questi prugrammi è più apparisce in questa Mega Update, qualcosa dighjà interessante.

A verità hè chì in generale parechji ùn sò micca à prò di fà quessa à i so eReaders, avà, sè site unu di quelli decisi à fà pirate i vostri eReaders Kobo, forse l'interessante hè di cumincià cù questu Web è vede cumu installà è ciò chì sta aghjurnamentu hà specificamente. Mentre queste aghjurnamenti ùn sò di solitu periculosi, ci sò parechji chì si sbagliavanu o si precipitanu è mancanu di eReader. Sè site una parte di questi bravi, congratulazioni è ancu congratulazioni, u megliu usu di un dispositivu hè quellu chì si face cù a testa.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

5 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Apio dijo

    Quandu lettu l'articulu, a frase "a bicicletta hè a moia è sintonaghju cum'è vogliu" hè venuta in mente, cun a quale sò d'accordu ...

  2.   Apio dijo

    Quandu lettu l'articulu, a frase "a bicicletta hè a moia è a sintonizzu cum'ella vogliu" mi hè venuta in mente, cun a quale sò d'accordu ...

  3.   anònimu dijo

    E parolle in altre lingue, cum'è "software", "firmware", "web", "ebooks", "hacked", devenu esse in virgulette o in itàlicu, è ùn ne fate mancu. In spagnolu l'ordine per e virgulette seria prima «» dopu »» è, infine, ''. In più di què, di solitu vedu parechji sbagli è trascuranze, qualchì laismu occasionale, ecc. Sta pagina hè liata à i lettori di e-book è dunque à a lettura. Duvete pagà più attenzione quandu scrivite e nutizie è l'articuli. A dicu umilmente. Facciu i sbagli, ma cercu di fà li di menu in menu. È di listessa manera chì una persona urdinaria prova à migliurà ghjornu per ghjornu, pensu chì e pagine Internet devenu ancu fà. In più, sò supposti d'avè più rispunsabilità perchè ciò chì scrivenu ghjunghje à parechje persone. Allora, ciò chì hè statu dettu, pruvemu à migliurà a lingua ogni ghjornu.

  4.   Anonimu2 dijo

    Anonimu, aduprate virgolette abbastanza male. D'altra parte, questa hè una pagina di tecnulugia, micca lingua o letteratura. Ma avete in parte ragione: hè scrittu abbastanza male, ogni volta peghju.

  5.   Anonimu2 dijo

    Scusate, vulia dì chì abusate di virgole, micca di virgulette ... Quantu simu pedanti per u dioss!