5 suggerimenti per affinà a vostra libreria Calibre per u 2015

5 suggerimenti per affinà a vostra libreria Calibre per u 2015

Restanu menu di un mese finu à chì no iniziemu una nova annata è parechji si lancianu dighjà stessi è osanu cun elenchi di boni auguri o d'ubbiettivi da fà per l'annu prossimu. Questu hè assai pusitivu è bellu, ancu s'ellu ùn hè micca rializatu, allora vogliu prupone oghje un scopu per scuntrà micca solu l'annu prossimu, ma prima di a fine di u 2014, hè un compitu simplice chì migliurà a nostra vita di lettura notevolmente, hè basatu annantu à migliurà a biblioteca di u nostru Calibre, per pudè riempila u prossimu 2015 cù letture nove.

Queste 5 cunsiglii ci permetteranu di fà ricerche più esatte in a nostra biblioteca di ebooks

Dunque per affinà a nostra libreria è assicurassi chì u nostru Calibru funziona bè in cunsiquenza, elencu uni pochi di passi chì ponu esse fatti per a nostra biblioteca:

  1. Aghjurnà tutti i plugins è a versione di u prugramma. A prima cosa chì duvemu fà è guasi periodicamente hè l'aghjurnamentu di Calibre è di i so plugins, questu migliurà micca solu a nostra sicurezza ma dinò a rapidità è una megliu gestione di i formati. Per sapè quale hè l'ultima versione, pudete verificà questu Web.
  2. Evite duplicati di ebooks. Una di e cose chì sò per difettu in a cunfigurazione di Calibru hè a creazione di un duplicatu per ogni ebook chì importemu, se u ebook hè dighjà nantu à u nostru urdinatore, à longu andà stemu rallentendu a biblioteca è u nostru urdinatore. In a tabulazione preferenze a pudemu adattà à i nostri bisogni.
  3. Nisun libru elettronicu senza cuprendula. Avete intesu dì chì manghjate prima cù l'ochji? Ebbè, a stessa cosa accade in lettura, allora ùn lasciate micca un ebook senza copertina, vi renderà e cose assai più faciule quandu cercate tituli o ebooks in particulare. Ciò include ancu e notizie rss, se pudete, ligatelu à una maghjina, serà più visuale è più veloce da gestisce.
  4. Almenu una categuria per ebook. Unu di i miglioramenti chì l'ebook porta paragunatu à u libru, hè a pussibilità di ligà categurie è tag à l'ebook, elementi chì qualsiasi navigatore pò aduprà, dunque secondu cumu si compra un ebook, andate in a tabulazione di metadati è aghjustate almenu una categuria è / o un tag. Idealmentu, creà una lista di tag è categurie è aghjunghje à ogni libru chì avemu.
  5. Sguassate a vostra lista di letture da fà. Normalmente a nostra lista di libri da leghje continua à diventà più grande è più grande, riempendu sta categoria inutile. S'ellu si pò fà, l'ideale hè di pulì sta lista à u massimu è ancu di mandà qualchì ebook à i dispositivi per schjarisce sta lista. Ancu se pò sembrà scioccu, Calibru dà una certa preeminenza à sta categuria è chì face chì una parte ne sia caricata in memoria, più intelligente hè, più lenta a biblioteca è a so gestione.

Se seguitemu questi passi, oltre à alleggerisce a nostra biblioteca, pudemu accelerà e nostre ricerche grazie à tag è coperture. Cumu vede tuttu què hè un compitu simplice, micca simplice, postu chì se avemu accumulatu assai ebooks è documenti, questu compitu pò diventà assai ingombrante è ancu durà più di u restu di l'annu?Ùn pensate micca?


Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   telefonu dijo

    Sapete s'ellu ci hè una versione per e tablet pronta? ciò chì aghju vistu fora ùn hè nunda di più cà qualchì versione falsa o assai assai sciatta è mi piacerebbe esse capace d'avè lu in a tavuletta chì avà u adupru più cà u pc.

    A propositu aghju appena scupertu a pagina è l'aghju amata, grazie per tutte l'infurmazioni chì date è continuerete à vedemi quì spessu.